به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۷۴۱۱۱
برای پیوستن به «سین هشتم؛سرپناه»؛

جمشید مشایخی هم اعلام آمادگی کرد

گروه فرهنگی: یک بازیگر پیشکسوت سینما با پیوستن به «سین هشتم؛سرپناه» یکی از عکس‌های مورد علاقه‌اش در فیلم «کمال‌الملک» را به این برنامه خیریه اختصاص داد.
جمشید مشایخی هم اعلام آمادگی کرد
جمشید مشایخی گفت: خوشحالم چنین حرکتی آغاز شده به خصوص برای بی‌خانمان‌ها که بحث مهمی است و قطعا باید از آن حمایت شود. وی که همیشه در کارهای خیر پیش قدم است، اظهار کرد: معمولا از من برای حمایت از بیماران و مسائل دیگر دعوت شده بود و برای اولین بار است که چنین اقدامی در جهت حل مشکل بی‌خانمان‌ها می‌شود و خوشحالم که هنرمندان مثل بسیاری دیگر از کارها در این موضوع هم پیش‌قدم شده‌اند.

«سین هشتم؛سرپناه» حرکتی خودجوش است که از اسفند ماه سال گذشته از سوی هنرمندان برای حمایت از مردم بی خانمان آغاز شده است. هنرمندانی که در این اقدام خیرخواهانه مشارکت دارند، بخشی از جوایز یا آثار هنری خود را برای حمایت از مردم بی خانمان هدیه می کنند. آثار گردآوری شده در قالب یک مجموعه واحد در یک حراجی به حامیان مالی برنامه فروخته می‌شود و درآمد حاصل از آن صرف ساخت سرپناه‌های امن برای مردم بی خانمان خواهد شد.

تاکنون هنرمندانی چون رخشان بنی اعتماد، بهمن فرمان آرا، شمس لنگرودی، فاطمه معتمدآریا، حمید جبلی، رضا کیانیان، حسین پاکدل، پرویز پرستویی، کمال تبریزی، فرشته طائرپور، نیکی کریمی، عاطفه رضوی، بهرام رادان، حبیب رضایی، سحر دولتشاهی، افشین هاشمی، بهنام بهزادی، سروش صحت، حمید پورآذری، علی زند وکیلی، چیستا یثربی، حافظ احمدی و ... به این حرکت پیوسته‌اند. صندوق اعتباری هنر نیز آمادگی خود را برای همکاری با این حرکت اعلام کرده است.
مرجع : ایسنا