به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۱ ساعت ۰۷:۴۱
کد مطلب : ۷۵۱۸۵

مجوز «حزب اتحاد ملت ایران» صادر شد

گروه سياسي: عضو هیات موسس حزب اتحاد ملت گفت:‌ به زودی در یک کنفرانس خبری به بیان مانیفست و جزئیات بیشتری از این حزب خواهیم پرداخت.
غلامرضا انصاری در گفت‌وگو با ایلنا از صدور مجوز کمیسیون ماده 10 برای حزب اتحاد ملت خبردادو گفت: به زودی در یک کنفرانس خبری به بیان مانیفست و جزئیات بیشتری از این حزب خواهیم پرداخت. عضو هیات موسس حزب اتحاد ملت ادامه داد: این حزب تعریف جدیدی از فعالیت سیاسی در ایران را ارائه خواهد داد و با مطالعه الگوی احزاب موفق شکل جدیدی از سیاست ورزی را اجرا خواهد کرد.

وی اعضای این حزب را جمعی از مدیران ارشد نظام عنوان کرد و افزود: در این احزاب افرادی که سابقه انقلابی داشته و خود را ملزم به اجرای تمامی اصول قانون اساسی می دانند، حضور دارند. انصاری از ارائه درخواست برای مجوز روزنامه این حزب خبر داد و گفت‌: امیدواریم هرچه سریع تر نیز از سوی هیات نظارت بر مطبوعات مجوز روزنامه این تشکل سیاسی صادر شود

حسینعلی امیری، قائم‌مقام وزیر کشور و سخنگوی وزارت کشور، ديروز با تایید صدور مجوز حزب اصلاح‌طلب «اتحاد ملت ایران» در جلسه ی امروز کمیسیون ماده 10 احزاب، گفت:‌ با توجه به تکمیل بودن پرونده و وصول استعلامات مربوطه با ایجاد حزب اتحاد ملت موافقت شد.