به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۱ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۷۵۳۰۷
حضور چشمگیر پلیس در بزرگراه های پایتخت

دستگیری 101 نفر از اراذل و اوباش تهران

گروه جامعه: فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: 101 نفر از اراذل و اوباش خیابانی مناطق مختلف شهر تهران شب گذشته و در راستای اجرای مرحله اول طرح مبارزه با مزاحمین خیابانی شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش ایرنا، سردار حسین ساجدی نیا روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: اکنون درخصوص اراذل و اوباش سطح یک و دو(متخلفان سابقه دار) تهران مشکل خاصی وجود ندارد و گروهی که در عملیات شب گذشته دستگیر شدند همگی از اراذل و اوباش سطح سه هستند. وی برنامه اصلی پلیس تهران بزرگ در سال جاری را برخورد با هنجارشکنان سطح سه پایتخت عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی تهران بزرگ با اراذل و اوباشی که با عربده کشی برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کنند قاطعانه برخورد می کند.

وی از برخورد با این هنجارشکنان در سطح محلات مختلف تهران خبر داد و از شهروندان خواست همچون گذشته در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت خیابانی و هنجارشکنی مراتب را از طریق سامانه فوریت های پلیسی 110 گزارش کرده و یا به کلانتری های مناطق مختلف شهر تهران مراجعه کنند. سردار ساجدی نیا با اشاره به اقدامات موثر پلیس پایتخت در زمینه برخورد با اراذل و اوباش خیابانی، به شهروندان تهرانی اطمینان داد که از این پس پلیس با هنجارشکنان بصورت قاطع و قانونی برخورد می کند. فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه بیشتر دستگیر شدگان مجرمان سابقه دار هستند گفت: برخی از افراد دستگیر شده مجبور بودند به صورت هفتگی به پایگاه های پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت رجوع کنند که به دلیل عدم تمکین از این کار بازداشت شدند.

حضور چشمگیر پلیس در بزرگراه های پایتخت
رییس پلیس پایتخت با اشاره به تصادفات اخیر در بزرگراه های شهر تهران گفت: بیش از 9 سال است که پلیس بزرگراه در مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ تشکیل شده و وظیفه کنترل بزرگراه ها و معابر اصلی شهر تهران را برعهده دارد. وی با اشاره به عملکرد مناسب پلیس بزرگراه در کنترل وسایل نقلیه در معابر اصلی شهر تهران خاطرنشان کرد: در تصادف اخیر بزرگراه شهید همت، پلیس بزرگراه پایتخت در کمتر از یک دقیقه در محل حادثه حضور یافت. سردار ساجدی نیا از تقویت حضور مجموعه پلیس های تخصصی پایتخت در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: بزودی اخبار خوبی در ارتباط با حضور موثر و به موقع پلیس در معابر بزرگراهی به شهروندان خواهیم داد.