به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۱ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب : ۷۵۳۱۴
نتایج كلی دیدارهای امروز ليگ قهرمانان آسيا؛

الهلال صعود کرد؛‌ تراكتورسازی حذف شد

گروه ورزشی: در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الهلال عربستان در زمین تیم لوکوموتیو ازبکستان به برتری رسید و تراكتورسازی با شكست تلخ در خانه، شانس صعود را از دست داد.
الهلال صعود کرد؛‌ تراكتورسازی حذف شد
در آغاز دیدارهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب امروز (سه‌شنبه) و از گروه C، تیم لوکوموتیو ازبکستان در خانه میزبان تیم الهلال عربستان بود و با نتیجه 2 بر یک از میهمان خود شکست خورد. الهلال با این پیروزی 10 امتیازی شد و صعود خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرد.

تراکتورسازي تبریز براي بازي امروز با نسف قارشي كه ابتدا به دو بازيکن اصلي تيمش، آندرانيک تيموريان و ادينهو، استراحت داده بود، با شكست 2-1 از گردونه رقابتها حذف شد.

شرح گل:
1-صفر(تراکتورسازی) در دقیقه 50 روی خطا بر نریمان جهان تراکتور صاحب یک ضربه کاشته شد که کیانی با شوتی دقیق و پرقدرت دروازه حریف را باز کرد.
1-1(نسف قارشی) در دقیقه 58 روی اشتباه بازیکنان تراکتور اودیلسون شوت محکمی زد که لک توپ را ناقص دفع کرد و آرتور با استفاده از این فرصت به صورت نشسته با ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد.
1-2(نسف)آرتور دومین گل خودش در این بازی را مستقیم از نقطه کرنر وارد دروازه کرد که نباید در این گل از غفلت مدافعان تراکتور گذشت.

در دیگر دیدار این گروه تیم فولاد خوزستان امشب ساعت 20‌:30 در ورزشگاه اختصاصی تیم السد به مصاف این تیم قطری خواهد رفت.

وسترن سيدني1 - 2کاشيما آنتلر
اف سي سئول0 - 0گوانگژو چين
اوراوا1 - 2سوون سامسونگ
لوکوموتيو1 - 2الهلال
بيجينگ گوان0 - 1بريزبن رور
تراکتورسازي1 - 2نسف قارشي
السد? - ?فولاد
الاهلي عربستان? - ?الاهلي امارات