به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ ساعت ۰۷:۴۹
کد مطلب : ۷۵۸۳۸
پیروزی پرگل رئال مادرید و شكست پرگل منچستريونايتد

قهرماني‌بایرن‌مونیخ در بوندس‌لیگا قطعي‌شد

قهرماني‌بایرن‌مونیخ در بوندس‌لیگا قطعي‌شد
گروه ورزشي: رئال مادريد در ديداري پرگل و جذاب، با نتيجه 4-2 سلتاويگو را شکست داد و بار ديگر اختلاف با بارسا را به 2 امتياز کاهش داد.
شاگردان کارلو آنچلوتی در این دیدار ابتدا از حریف عقب افتادند اما در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند. آنها با این سه امتیاز 79 امتیازی شدند و بار دیگر به یک قدمی بارسا رسیدند.

در بوندس ليگاي آلمان، با شکست 1-0 ولفسبورگ مقابل بروسيا مونشن گلادباخ در هفته سي ام بوندس ليگا، قهرماني بايرن در رقابت هاي اين فصل قطعي شد. بایرنی ها شب گذشته با نتیجه 2-0 هرتابرلین را شکست دادند و برای اینکه بتوانند قهرمانی شان در رقابت های این فصل را جشن بگیرند، باید منتظر توقف ولفسبورگ در دیدار امشب می شدند. اتفاقی که رخ داد و ولفسبورگ در خانه گلادباخ، با تک گل مکس کروزه شکست خورد و قهرمانی بایرن در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت ها قطعی شد. گلادباخ با این پیروزی 57 امتیازی شد و به 4 امتیازی ولفسبورگ رسید که با 61 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

شکست سنگین منچستریونایتد برابر اورتون

منچستريونايتد در ديداري خارج از خانه با نتيجه 3-0 مغلوب اورتون شد و به رتبه چهارم جدول ليگ برتر انگليس سقوط کرد. شاگردان لوئیس فان خال امیدوار بودند با پیروزی در این دیدار، به رتبه دوم جدول بروند اما با یک شکست سنگین، نسبت به هفته قبل یک پله در جدول سقوط کردند. اورتون به عنوان میزبان این دیدار، با یک برد روحیه بخش 1-0 مقابل برنلی به مصاف منچستریونایتد آمده بود که در بازی قبلی مقابل چلسی شکست خورده بود. باخت یونایتد به چلسی، پس از یک دوره بردهای متوالی برای این تیم رقم خورد.
نتايج كلي ديدارهاي ديشب فوتبال اروپا
اورتون3 - 0منچستريونايتد
آرسنال0 - 0چلسي
آتالانتا2 - 2امپولي
جنوا3 - 1چزنا
لاتزيو1 - 1كيه وو
پارما1 - 0پالرمو
تورينو2 - 1يوونتوس
هلاس ورونا3 - 2ساسولو
فيورنتينا1 - 3کالياري
ناپولي4 - 2سامپدوريا
مالاگا1 - 1ديپورتيوو لاكرونيا
آلمريا2 - 0ايبار
سويا2 - 0رايو وايكانو
سلتاويگو2 - 4رئال‌مادريد
پادربورن2 - 2وردربرمن
مونشن گلادباخ1 - 0وولفسبورگ
سنت اتين1 - 0مون پليه
لانس0 - 3موناكو
رنس2 - 4ليون