به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۷۶۱۶۳

خلاقیت های درمانی با چای کیسه ای!

گروه علمی: پس از مصرف چای کیسه‌ای معمولا کیسه های آن را در سطل زباله می اندازیم که معلوم شد، این کار درستی نبود. نکته این است که حتی کیسه های مورد استفاده چای کیسه‌ای برای تبدیل شدن به زباله بسیار مفید هستند.
خلاقیت های درمانی با چای کیسه ای!
5 ایده مبتکرانه با استفاده از کیسه های چای وجود دارد پس از آن، شما آنها را در نزدیکی سطل زباله قرار ندهید.
چنانچه شما با پوست خود مشکلاتی از قبیل التهاب، قرمزی، گزیدگی ، کبودی است با بسته های چای کیسه ای کمتر قابل مشاهده است برای این کار یک کیسه چای را برای چند ثانیه زیر آب سرد بگیری د و 15 دقیقه روی ناحیه دچار مشکل نگه دارید. چای حاوی تانین است که به کاهش التهاب و حساسیت کمک می کند هم چنین قرمزی وتورم را نیز از بین می برد.

استفاده از چای کیسه ای خشک شده به از بین بردن بوی ناخوشایند کفش کمک می کند در صورتیکه یک عدد از چای کیسه ای را درون کفش قرار دهید.

اگر حجم زیادی از ظرف های نشسته وجود دارد و ماده شیمیایی و زمان کافی برای شستن آنها وجود ندارد. ظرف ها را یک شب در سینک ظرفشویی بخسانید ویک بسته چای کیسه ای را در آن بیاندازید؛ صبح روز بعد ظرف ها به راحتی از چربی و آلودگی پاک می شوند.

هم چنین چای کیسه ای در میان جوندگان کوچک، عنکبوت و حشرات محبوب نیست. بوی چای آنها را می ترساند و آنها دور می کند.چای کیسه ای را در مناطقی که این موجودات وجود دارند بگذارید، مشاهده خواهید کرد که دیگر این موجودات دیده نمی شوند.

به عنوان نکته آخر چای کیسه‌ای در یخچال هم کاربرد دارد. در صورتی که شما از آن در یخچال استفاده کنید بوی غذاهای مختلف موجود در یخچال را جذب می کند و در رطوبت فضای یخچال تعادل ایجاد می کند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران