به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۶
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۱۹ ساعت ۰۲:۱۴
کد مطلب : ۷۷۱۲۸
عجيب و باور نكردني اما واقعي+تصاوير

کودکی در چمدان از مراکش به اسپانیا قاچاق شد!

گروه حوادث: پلیس اسپانیا اعلام کرد که کودکی هشت ساله در چمدان از مراکش به اسپانیا قاچاق شده است. زنی ۱۹ ساله این چمدان را از مراکش به سئوتا، منطقه‌ای خودمختار و تحت حاکمیت اسپانیا، در شمال آفریقا، می‌برده است.

به گزارش بي بي سي، پلیس با باز کردن چمدان این کودک را در "وضعیتی هولناک" پیدا کرده است. این کودک اهل ساحل عاج بوده و هم‌اکنون تحت مراقبت است. خبرگزاری افه اسپانیا می‌گوید زن ۱۹ ساله‌ای که چمدان را حمل می‌کرده نسبتی با این پسربچه نداشته و پدر کودک برای حملش به او پول داده بوده است. ال‌پائیس هم می‌گوید که پدر این کودک در جزایر قناری زندگی می‌کند و امیدوار بوده به این ترتیب دوباره کودکش را ببیند.

پلیس به رفتار زنی که چمدان را حمل می‌کرده مشکوک شده و اول فکر کرده که او مواد مخدر قاچاق می‌کند اما بعدا متوجه شده که یک انسان در چمدان است. پدر این پسر هم یک ساعت و نیم بعد از مرز عبور کرد و دستگیر شد. دیدبان حقوق بشر می‌گوید در سال ۲۰۱۳ دست کم ۴۳۰۰ نفر خود را به طور غیرقانونی سئوتا رسانده‌اند. سالانه هزاران نفر از شهروندان کشورهای مختلف آفریقایی از راه‌های خطرناک سعی می‌کنند خود را به اروپا برسانند.