به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۶
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۴ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب : ۷۷۸۶۴

فقیهه سلطانی شایعات را تکذیب کرد

گروه هنری: فقيهه سلطاني بازيگر سينما و تلويزيون و جلال اميديان بازيكن اسبق فوتبال اصفهان كه به تازگي با هم ازدواج كرده اند، در برنامه خوبي از خودتونه از زندگي مشترك گفتند.
فقیهه سلطانی شایعات را تکذیب کرد
فقيهه سلطاني درباره اين ازدواج گفت: شخصا اهل ورزش هستم و به ورزشكارها احترام مي گذارم البته به غير از فوتبال. درباره اخلاق خوب آقاي اميديان هم زياد شنيده بودم. جلال اميديان نيز در پاسخ به اين سئوال شهرام شكيبا كه آيا به بازيگري علاقه داريد، گفت: علاقه ندارم اما تلاش مي كنم مشوق همسرم باشم و به همين دليل فعلا من در اصفهان هستم و خانم سلطاني در تهران تا به كارشان ادامه دهند و اين 20 سال زحمتشان در عرصه بازيگري از بين نرود.

فقيه سلطاني طي يادداشتي اعلام كرده بود كسي كه باعث شد روي گل تنهايي رو ببوسم و كنار بگذارم همسرم است. او در اين باره تصريح كرد: من تنهايي ام را خيلي دوست دارم اما فكر مي كنم آقاي اميديان كسي است كه مي تواند جايگزين تنهايي من شود و الان او را از تنهايي ام بيشتر دوست دارم. در ادامه برنامه، اميديان نيز در پاسخ به سوال شهرام شكيبا كه در حال حاضر چه مي كنيد، گفت: كارت مربيگري ام را گرفته ام. در اصفهان تنيس هم كار مي‌كنم. دو سال كنار آقاي فرهاد كاظمي بودم و اگر خدا بخواهد امسال نيز تيم خواهم داشت.

اما مهم ترین بخش حرفهای سلطانی برمی گردد به تکذیب شایعه ای که درباره او در فضای مجازی به وجود آمده بود. سلطانی از شکیبا اجازه خواست تا به مردم بگوید: «من و یکی از همکارانم که اصلاً صلاح نمی بینیم حتی اسمشان را بگویم چندوقت پیش یک کار مشترک داشتیم که خیلی مورد توجه واقع شد و در آن کار با نام های واقعی خودمان کار می کردیم و این سوءتفاهم برای برخی به وجود آمد که من با این آقا خدای ناکرده نسبتی دارم. در حالی که این همکار محترم من، بچه دارند و واقعاً هر دو از شنیدن این خبر و شایعه تعجب کردیم. خواهش می کنم دیگر تمامش کنید و به این شایعه ها دامن نزنید.»