به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۷ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۷۸۰۳۱
دانشگاه آزاد با پیروزی آغاز کرد

پلی‌آف لیگ تنیس روی میز

گروه ورزشی: رقابت‌های پلی آف بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاههای ایران با انجام دیدار دو تیم شهرداری تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی دنبال شد که این دیدار با پیروزی 6 بر یک تیم مدعی دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.
پلی‌آف لیگ تنیس روی میز
به فدراسیون تنیس روی میز، در نخستین دیدار مرحله پلی آف لیگ برتر تیم شهردار تبریز که از دو بازیکن چینی در ترکیبش استفاده می‌کرد، میزبان دانشگاه آزاد اسلامی تیم صدر نشین دور مقدماتی لیگ برتر بود. در این دیدار که با سر داوری داریوش ضرغام پور برگزار شد، برای دانشگاه آزاد برادران عالمیان، افشین نوروزی، حمیدرضا طاهرخانی و امین میر الماسی با هدایت حمید صابری به میدان رفتند. در سوی دیگر میدان تیم شهرداری تبریز با ترکیب سعید احمدیان، واحد مالمیری، مهدی خوشمرام و دوبازیکن چینی این تیم دوروفی و شوپنگ به میدان رفت. شهرام سربخشیان هدایت تیم شهرداری تبریز را بر عهده داشت.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی این بازی را با پیروزی سه بر صفر حمید رضا طاهرخانی و نیماعالمیان در بازی دوبل مقابل سعید احمدیان و واحد مالمیری آغاز کرد. در ادامه مسابقه برادران عالمیان و افشین نوروزی در بازی های انفرادی 3 پیروزی قاطع سه بر صفر دیگر برای تیم دانشگاه آزاد اسلامی کسب کردند. افشین نوروزی در سومین بازی توانست شوپنگ بازیکن چینی شهرداری تبریز را به راحتی شکست دهد. تنها پیروزی شهرداری تبریز در بازی پنجم رقم خورد که "دوروفی" در یک بازی بسیار نزدیک امین میزالماسی را سه بر دو شکست داد و نخستین پیروزی تیمش را رقم زد. در ادامه این مسابقه حمید رضا طاهر خانی سعید احمدیان را سه بر صفر شکست داد و تیم دانشگاه آزاد را 5 بریک از حریف تبریزی پیش انداخت.

در آخرین بازی نوشاد عالمیان مقابل شوپنگ چینی به میدان رفت و با نتیجه سه بر یک در مقابل این حریف چینی پیروز شد. نوشاد عالمیان با کسب پیروزی در این دیدار توانست علاوه بر حفط روند شکست ناپذیری در لیگ برتر امسال، تیم دانشگاه آزاد اسلامی را در نخستین دیدار مرحله پلی آف پیروز کند. تیم شهرداری تبریز که در مسابقه دور رفت مرحله مقدماتی توانسته بود دانشگاه آزاد اسلامی را با نتیجه مساوی در خانه متوقف کند در این دیدار 6 بر یک مغلوب دانشگاه آزاد اسلامی شد و باید برای حضور در فینال منتظر بازی برگشت باشد که 30 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود.

در دومین بازی دور رفت مرحله پلی آف تیم های پتروشیمی بندرامام و خلیج پژم روز دوشنبه 28 اردیبهشت ماه ساعت 16 در ماهشهر به میدان می روند . این دو تیم در مرحله مقدماتی برابر هم صاحب یک برد و یک باخت شدند . پتروشیمی بندرامام با استخدام توماس کینات بازیکن آلمانی تیم ملی اسلواکی و چن ویکسینگ بازیکن چینی الاصل تیم ملی اتریش تیم خود را برای حضور در مرحله پلی اف تقویت کرده است .

نتایج کسب شده در این مسابقه به شرح زیر است:
سعید احمدیان و واحد مالمیری 0 – 3 حمید رضا طاهرخانی و نیماعالمیان
مهدی خوشمرام 0 – 3 نوشاد عالمیان
شوپنگ 0 – 3 افشین نوروزی
واحد مالمیری 0 – 3 نیما عالمیان
دوروفی 3 – 2 امین میرالماسی
سعید احمدیان 0 – 3 حمید رضا طاهرخانی
شوپنگ 0 – 3 نوشاد عالمیان
شهرداری تبریز 1 – 6 دانشگاه آزاد اسلامی
مرجع : ایسنا