به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۸ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۷۸۱۹۵
بی‌اطلاعی تراکتوری‌ها از نتیجه خنده‌دار است

هدف از جو «اصفهان‌ستیزی» در كشور چيست؟

گروه ورزشي: مدیرعامل ذوب‌آهن عنوان کرد امیدوارم جو اصفهان ستیزی که از چند هفته پیش به وجود آمده و به ضرر ذوب در فینال حذفی تمام نشود. سعيد آذری در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: ذوب‌آهن در لیگ مقام چهارم را به دست آورد و این تیم نان تلاش خودش را می‌ خورد.
هدف از جو «اصفهان‌ستیزی» در كشور چيست؟
نفت بیرون زمین پیروز شده است
نفتی های تهران می‌ دانند که با چه تیمی بازی دارند. به عقیده من آنها تمام پیروزی های خارج زمین را کسب کردند. یعنی اینکه بازی را در 11 خرداد زمان مورد نظرشان برگزار کردند و سازمان لیگ را در این زمینه مجاب کرده و اینکه بازی در زمین آنها در تهران برگزار می‌ شود. من هم اگر مدیرعامل نفت بودم همین کار را می‌ کردم اما از طرفی بچه های ما باید بدانند که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و نباید پیروزی پرگل لیگ باعث شود فکر کنند در فینال کار ساده ای دارند چون ما کار بسیار بسیار دشواری مقابل نفت داریم که با توانمندی کادرفنی و تلاش بازیکنان به موفقیت ختم می‌شود. به عقیده من آدم های بزرگ اگر راهی برای موفقیت وجود نداشته باشد یا آن راه را به وجود می‌ آورند و یا راه جدیدی خلق می‌ کنند تا بتوانیم جام فینال خوبی را بالای سر ببریم.

تازه کار ذوب‌آهن شروع شده
ذوب‌آهن با گرفتن سهمیه آسیایی هنوز 30 درصد راه را رفته است و همه کسانی که روند خوب ذوب را دیدند اذعان می‌ کنند که تیم ما شایستگی قهرمانی در جام‌حذفی را دارد. هنوز هیچ چیز تمام نشده است و ما قصد داریم تا با پیروزی در دیدار فینال به صورت مستقیم سهمیه آسیایی بگیریم و در حقیقت تازه کار ذور آهن شروع شده است.

حتی یک لحظه هم به کادرفنی شک نکردم
با توجه به سوابق تحصیلی و مدیریتی که من دارم. از همان ابتدا به کادرفنی ام اعتقاد داشتم و در بدترین شرایط و روزها می‌ دانستم که آقای گل‌محمدی نتیجه می‌ گیرد و حتی یک لحظه هم در این مورد درنگ نکردم. می‌ دانستم حمایت از کادرفنی در آن شرایط کار اخلاقی و علمی است و باید همین نگرش را در باشگاه به وجود آوریم. در نهایت هم آرامش حاکم در باشگاه به آقای گل‌محمدی و بازیکنان سرایت کرد تا آنها هم نتیجه بگیرند.

ابهام در مورد زمان فینال حذفی
در مورد زمان دیدار جام‌حذفی دو مساله وجود دارد. اولین اینکه طبق توافق مسوولیت نفت فاصله زمانی 72 ساعته که مدنظر خود آنها باعث شد تا دو تاریخ از طرف ما مطرح شود اول، دوم خرداد که بازی نفت در آسیا در تهران است و آنها می‌ توانند فینال را برگزار کنند و دوم 10 خرداد که چون بازی برگشت آنها شانزدهم است. این زمان مهلت کافی به آنها می‌ دهد. پس زمان کافی داشتند که در این زمینه مسوولین سازمان به نفع آنها رای دادند. مساله دوم اینکه در حالیکه قرار بود برنامه بازی با توافق و حضور مسوولین در باشگاه نفت و ذوب‌آهن و همچنین مربی های آنها انجام شود. 2ساعت قبل هیات رئیسه سازمان جلسه ای تشکیل داد و در این مورد تصمیم گیری کرد و این بحث که سیاسی ها نباید در بحث ورزشی نفوذ کنند، دوباره شکسته شد. همانطور که گفتم نفتی ها تمام بازی های بیرون زمین را بردند.

جو ضداصفهانی در لیگ به وجود آمده
اگر بخواهم واقع بینانه در مورد اتفاقات دیدار فینال صحبت کنم باید بگویم که دو، سه هفته پیش از برگزاری دیدار هفته سی ام لیگ متاسفانه جو ضد اصفهانی به وجود آمد چراکه عده ای از مسوولین فدراسیون اصفهانی هستند. بهتر است بیاییم و این مساله را قومیتی نکنیم. پدر و مادر من اصفهانی نیستند ، رگ وریشه آذری دارم و فقط زادگاه من اصفهان است اما به این مساله افتخار می‌ کنم و خودم را اصفهانی می‌ دانم.

بی اطلاعی تراکتوری‌ها از نتیجه خنده‌دار است
از اظهارنظرها در مورد اینکه کادر فنی تراکتور از نتیجه بازی ها اطلاعی نداشته اند، خنده ام می‌ گیرد. مگر الان عصر حجر است؟! 65 هزار نفر در ورزشگاه یادگار امام حضور داشته اند. حداقل 20 هزار نفر از آنها موبایل داشتند. به هر حال هر تیمی مدیررسانه ای، سرپرست و تدارکات دارد. خود ما 10 نفر در بازی فولاد و صبا داشتیم که نتایج را به ما مرتب گزارش می‌ دادند. در عصر ارتباطات مگر می‌ شود نتوان از موضوعی به این سادگی خبر گرفت بهتر است این افراد سر به گریان خودشان فروببرند تا اینکه بقیه را متهم کنند. البته روی صحبت من با مردم شریف تبریز نیست مسوولین باشگاه باید به این مساله رسیدگی می کردند و من از اینکه دیدم شادی آنها تبدیل به غم شد ناراحت شدم.

از جو اصفهان ستیزی ابا دارم و می‌ ترسم
از جو اصفهان ستیزی که به راه افتاده، ابا دارم و می‌ ترسم. ذوب‌آهن در این فصل نان شایستگی خودش را خورده و تا اینجا کار کرده است و در رشته فوتبال به استاندارهای بالایی در بازی رسانده است. امیدوارم طوری فضا را جلوه ندهند که جو اصفهان ستیزی دامن ذوب‌آهن را بگیرد و ما مجبور شویم بهای آن را در فینال پس دهیم.

اول فصل می‌ گفتم سهمیه می‌ گیریم، همه می‌ خندیدند
قبل از شروع لیگ اگر می‌ گفتم ما قصد گرفتن سهمیه را داریم. همه به ما می‌ خندیدند و خیلی ها را جاه طلب می‌ دانند. در حقیقت این مساله باعث شده که من همیشه دنبال هدف های بزرگ باشم. از زحمات کادرفنی مخصوصا آقای گل‌محمدی و همچنین دکتر سعد محمدی و مهدی محمدرضایی که حمایت های ویژه ای از ما انجام دادند. امیدوارم با قهرمانی ذوب‌آهن در جام‌حذفی در 11خرداد موقعیت های تیم ما تکمیل شود.