به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۸ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۷۸۲۳۲

ناجا: توطئه‌ براي ناامن نشان دادن خوزستان

گروه سیاسی: جانشين فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينکه توطئه‌هاي دشمن در ناامن نشان دادن خوزستان به همراهي عوامل خودفروخته هيچ ارزشي ندارد، گفت: ترور ۳ مأمور پليس در شهرستان حميديه يکي از اين حرکات ناجوانمردانه و ضداخلاقي دشمنان است.
مراسم چهلمين روز شهادت 3 تن از مأموران نيروي انتظامي خوزستان با حضور جانشين فرمانده نيروي انتظامي و جمعي از مسئولان استاني در اهواز برگزار شد. سردار اسکندر مومني در اين مراسم با بيان اينکه توطئه‌هاي دشمن در ناامن نشان دادن خوزستان به همراهي عوامل خودفروخته هيچ ارزشي ندارد، اظهار داشت: ترور 3 مأمور پليس در شهرستان حميديه يکي از اين حرکات ناجوانمردانه و ضداخلاقي دشمنان است.

وي افزود: شناسايي و دستگيري اين عوامل خود فروخته در کوتاه‌ترين زمان نشانه ظرفيت بالاي نيروي‌هاي انتظامي و امنيتي است. جانشين فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينکه امنيت را خود مردم محقق مي‌کنند، گفت: پليس تنها حافظ امنيت مردم است.

وي افزود: هدف دشمن از اين حرکات ناجوانمردانه جلوگيري از پيشرفت ايران اسلامي است و کساني که با آن‌ها همکاري مي‌کنند در خدمت استکبار و دشمن اين ملت شريف هستند. سردار مومني عنوان کرد: دشمنان نمي‌توانند امنيت عمومي کشور را به چالش بکشند چرا که مردم ما با همکاري و مشارکت همه اين توطئه‌ها را خنثي مي‌کنند. وي تصريح کرد: مردم ما و به ويژه خوزستان آن تاريخ ناب را از دوران دفاع مقدس به يادگار گذاشتند و اين حرکات کور و پوچ بيگانگاگان خللي در اراده فولادي آن‌ها ايجاد نمي‌کند.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينکه نيروي انتظامي براي تأمين امنيت از هيچ تلاشي دريغ نمي‌کند، اظهار داشت: با همدلي و همزباني بين خدمتگزاران و ملت ايران اسلامي در همه صحنه‌هاي داخلي و خارجي سربلند خارج شده است. وي با تجليل از عشاير عرب خوزستان گفت: حضور مردم در صحنه نشان از پيوند امام و امت دارد و اين پيوند سبب ايجاد امنيت در کشور شده است.