به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۰
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۳۱ ساعت ۰۶:۳۶
کد مطلب : ۷۸۴۶۲
پیروزی ارزشمند نفت مقابل الاهلی عربستان

شکست دومین تیم عربستانی در ایران

گروه ورزشي: تیم نفت تهران با پیروزی یک بر صفر برابر الاهلی عربستان در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی یک گام بلند به سمت صعود به مرحله یک چهارم نهایی برداشت.
ه گزارش "ورزش سه"، شاگردان منصوریان از همان ابتدای کار بر توپ و زمین مسلط بودند و موقعیت های زیادی هم بدست آودند که نتوانستند از آن استفاده کنند. با این حال این که آنها با یک گل و البته بدون گل خورده بازی را تمام کردند می تواند خیلی به بازی برگشت امیدوارشان کنند.


در این بازی حمایت حدود 14 هزار نفر خیلی به نفت تهران کمک کرد که گلی دریافت نکنند و امیدوار به بازی برگشت تهران را به مقصد عربستان ترک کنند.

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ ساعت 20   ورزشگاه آزادی تهران
داوران: یاماموتو یودای (ژاپن)    کمک ها: ناگی توشیوکی (ژاپن)، کاراکامی ساتوشی (ژاپن)
نفت ایران: علیرضا بیرانوند، امین حاج‌محمدی، لئوناردو پادووانی، وحید حمدی‌نژاد، سعید لطفی، علیرضا عزتی،آرش رضاوند( دقیقه 75 – مهدی شیری)، حسین ابراهیمی( 66 – ارسلان مطهری)، ایمان مبعلی، غلامرضا رضایی (88 -علی قربانی)، وحید امیری سرمربی : علیرضا منصوریان

ترکیب الاهلی: اوساما هوساوی، ویلی، تایسر، عمر آلسوما،حسین المقهوی (دقیقه 70 – محمد اسیری)، محمد عبدالشفیع، اسوالدو( 85 – سلمان)، عقیل الصحابی، عبدالله المعیوف، موتاز هوساوی، مصطفی الباساس( 60 – سلمان مواشر) سرمربی: کریستین گروس

دقایق حساس:
دقیقه 9 : شوت غلامرضا رضایی به تور دروازه خورد اما پیش از آن داور صحنه را آفساید اعلام کرده بود.
دقیقه 24 : سانتر ایمان مبعلی از روی نقطه کرنر از دست های هوساوی هم عبور کرد اما امین حاج محمدی نتوانست با ضربه سر دروازه حریف را باز کند.
دقیقه 25 : ضربه غلامرضا رضایی از سمت چپ خط دفاعی الاهلی با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه 27 : شوت مصطفی الباساس از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم یه بیرون رفت.
دقیقه 29 : شوت تایسر با عکس العمل خوب بیرانوند مهار شد.
دقیقه 65 : نفوذ وحید امیری از سمت راست و حرکات ترکیبی بازیکنان نفت تهران باعث شد سعید لطفی در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار بگیرد اما ضربه را به پای دروازه بان نفت تهران کوبید.


دقیقه 72 - ارسلان مطهری در موقعیت تک به تک توپ را گم کرد و یک موقعیت عالی را از دست داد.
دقیقه 73 : شوت اوسوالدو را بیرانواند به زیبایی مهار کرد.
دقیقه 74 : پاس عمقی بازیکنان الاهلی محمد السوما را در موقعیت تک به تک قرارداد ولی بیرانوند با یک خروج به موقع توپ را به اوت زد.
دقیقه 79 : ضربه ایستگاهی ایمان مبعلی با کمک دروازه بان و البته به تیردوازه وارد دروازه نشد و البته ضربه برگشتی را امین حاج محمد نتوانست دروازه حریف را باز کند.

شرح گل:  دقیقه 35 : سانتر آرش رضاوند را غلامرضا رضایی با یک ضربه دقیق وارد دروازه الاهلی کرد تا شاگردان منصوریان به صعود به دور بعد بیش از پیش امیدوار شوند.