به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۰۶ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۷۹۰۸۹
اکو کپسول؛

خانه قابل حمل دوستدار محیط زیست

گروه فناوری: با بکارگیری چادرهای مسافرتی می توانید از اردو زدن در طبیعت لذت ببرید. اما حضور در طبیعت می تواند به معنای دوری و ناتوانی در استفاده از فناوری های مدرن و پیشرفته باشد. اگر با این مشکل مواجه هستید اکو کپسول، خانه ای قابل حمل که از خورشید و باد نیرو می گیرد می تواند راه حلی ایده آل برای شما محسوب شود.
خانه قابل حمل دوستدار محیط زیست
اکو کپسول خانه قابل حمل پیشرفته و دوستدار محیط زیست است که دو انسان بالغ به راحتی در آن جای می گیرند. ابعاد این خانه متحرک برابر با 2.55×4.45×2.25/4.5 متر است و یک هزار و 500 کیلوگرم وزن دارد.
همان گونه که در تصاویر مشخص است اکو کپسول از طراحی ظاهری تخم مرغی سود می برد و درخشندگی سطح بدنه به همراه پنجره های یکپارچه شده، خانه ای چشم نواز و آینده نگر را ارائه می کنند. اکو کپسول به توربین بادی داخلی 750 وات و آرایه ای از سلول های خورشیدی 600 وات و بسته باتری قابل شارژ 9,744 وات ساعت به منظور حصول اطمینان از وجود نیرو در مکان هایی که دسترسی به برق وجود ندارد، مجهز شده است.

در داخل این خانه مینی تمامی تجهیزات و مبلمان مورد نیاز در نظر گرفته شده اند که از آن جمله می توان به تخت تاشو، مکان کار و غذاخوری، آشپزخانه کوچک، دستشویی، دوش و فضاهای ذخیره سازی اشاره کرد. اکو کپسول طی جشنواره پیشگامان که در وین، اتریش برگزار می شود در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت اما جزئیاتی درباره قیمت آن منتشر نشده است.









مرجع : شهرخبر