به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۱۱ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : ۷۹۶۱۸

اسباب‌بازی‌هایتان را خودتان بسازید!/تصاویر

گروه فناوری: یک مهندس آمریکایی از شرکت Seven:Twelve در کلرادو، کیت حاوی قطعاتی ارائه داده که کاربر با استفاده از آن می‌تواند اسباب‌بازی‌های مختلفی مانند بالگردها و خودروهای متحرک بزرگ را طراحی و مونتاژ کند.
اسباب‌بازی‌هایتان را خودتان بسازید!/تصاویر
این قطعات کوچک و لوله‌مانند به نام Crossbeam در کیت «چارلز شارمن» از جنس پلاستیک جامد هستند و دو سر تعدادی از آن‌ها خمیده یا منحنی است، اما اکثر آن‌ها کاملا صاف هستند.
در این ابزار قطعاتی مانند دندنه، چرخ و انواع مختلف مفصل و لولا نیز وجود دارند؛ این قطعات طوری به یکدیگر متصل می‌شوند که می‌توانند تا 9 کیلوگرم وزن عادی را تحمل کنند.

هر قطعه را می‌توان در یکی از هشت جهت مختلف متصل کرد و بیش از 40 نوع قطعه مختلف شامل لولاها وجود دارند، بنابراین انعطاف‌پذیری زیادی در اسباب‌بازی نهایی وجود دارد. کیت‌های این ابزار در گروه‌های حیوانات، خودروها و تریلی‌ها، ساختمان، بالگردها، موتورسیکلت‌، هواپیما، کشتی، درختان و فضا به فروش می‌رسند.

علاوه بر استفاده از این کیت‌های در ساخت اسباب‌بازی‌های کودکان، مهندسان در وب سایت خود نشان داده‌اند می‌توان از آن برای کاربردهای دیگر مانند نگه‌دارنده کتاب برای مطالعه بی‌نیاز از دست استفاده کرد. بهای این کیت‌ها بسته به نوع آن‌ها متفاوت است.

















مرجع : ایسنا