به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۸۰۳۷۱

شیائومی،دومین پوشیدنی‌ هوشمند

گروه فناوری: بنابر گزارش منتشر شده توسط شرکت پژوهشی IDC، شرکت چینی شیائومی برای نخستین بار موفق به فروش یک میلیون دستبند هوشمند Mi Band شده است. شیائومی پس از شرکت آمریکایی فیت‌بیت، دومین فروشنده بزرگ دستگاه های هوشمند پوشیدنی در فصل نخست 2015 بوده است.
شیائومی،دومین پوشیدنی‌ هوشمند
شیائومی 2.8 میلیون دستگاه پوشیدنی را طی سه ماه نخست سال جاری میلادی بفروش رسانده که حدود 25 درصد از مجموع فروش دستگاه های پوشیدنی را شامل می شود. در همین مدت، فیت‌بیت موفق به فروش بیش از چهار میلیون دستگاه پوشیدنی شده است.دستبند هوشمند Mi Band بیشترین میزان فروش را در کشور چین داشته است اما گزارش های اخیر از توجه و انگیزه شیائومی برای حضور هرچه بیشتر در بازارهای جهانی حکایت دارند. این دستبند هوشمند با برچسب قیمت 79 یوان (13 دلار) در کسب سهم قابل توجهی از بازار دستگاه های پوشیدنی چین به شیائومی کمک کرده است.

اگرچه این ردیاب سلامت از قابلیت ها و ظاهری جذاب همانند رقبایی همچون فیت‌بیت و اپل واچ برخوردار نیست اما به لطف کاربری ساده خود که تعداد گام ها و وضعیت خواب کاربر را دنبال می کند توجه مشتریان را در چین، آمریکا و اروپا به خود جلب کرده است. شیائومی همکاری جدیدی را نیز با Alipay - یکی از زیرمجموعه های شرکت علی بابا - که بازار پرداخت شخص سوم در چین را زیر سلطه خود دارد، آغاز کرده است تا دستگاه های پوشیدنی برای پرداخت هزینه تولید کنند.

مرجع : جیست