به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۸۰۴۷۴
در حال حاضر از شرایط بسیار خوبی برخوردارم

نوشاد عالمیان در طرح "امیدهای قاره"

گروه ورزشی: ملی‌پوش تنیس روی میز ایران می‌گوید،‌ حضور سه بازیکن برتر تیم ملی در دانشگاه آزاد مهم ترین عامل موفقیت این تیم و رسیدنش به عنوان قهرمانی بوده است.
نوشاد عالمیان در طرح "امیدهای قاره"
نیما عالمیان ، به قهرمانی تیم دانشگاه آزاد در رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز اشاره کرد و گفت: با پشت سر گذاشتن یک فصل سخت در نهایت توانستیم به پیروزی برابر پتروشیمی به عنوان قهرمانی دست پیدا کنینم. حضور دو بازیکن خارجی در پتروشیمی سبب شده بود تا این تیم از قدرت خوبی برخوردار شود و البته این امر انگیزه‌های ما برای پیروزی در دیدار فینال بالاتر برد. بازیکن ملی‌پوش تیم پتروشیمی با بیان اینکه حضور بازیکنان خارجی پتروشیمی جذابیت خاصی را به دیدار فینال داده بود، گفت: این دو بازیکن در سطح خوبی از آمادگی قرار داشتند و بازی خوبی را از آنها شاهد بودیم با این حال ما برای بردن این دو بازیکن انگیزه بسیاری داشتیم.

عالمیان اضافه کرد: حضور من به همراه نوشاد و افشین نوروزی به عنوان سه نفر برتر تیم ملی در دانشگاه آزاد سبب بالا رفتن سطح این تیم شده بود و در نهایت نیز توانستیم عنوان قهرمانی لیگ برتر تنیس روی میز ایران را بدست بیاوریم.

او به شرایط کنونی خود نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر از شرایط بسیار خوبی برخوردارم و با تمام توان تمریناتم را دنبال می‌کنم. البته فدراسیون نیز برنامه‌ریزی خوبی را در نظر گرفته و قرار است در رقابت‌های بین المللی حضور پیدا کنیم تا سطح آمادگی ملی‌پوشان ارتقا پیدا کند. ملی‌پوش تیم تنیس روی میز مردان ایران همچنین به حضور در طرح توسعه جهانی پینگ‌پنگ اشاره کرد و گفت: من به همراه یک پینگ‌پنگ باز تایلندی به عنوان دو نفر اول آسیا برای طرح hopes انتخاب شده‌ایم. طرح توسعه جهانی به بازیکنان مستعد کمک می‌کند، 50 تا 60 پله در رده‌بندی جهانی رنکینگ خود را بالا ببرند.

عالمیان خاطر نشان کرد: برخی مشکلات در فدراسیون قبلی وجود داشت، ولی در حال حاضر سرپرست کنونی به خوبی فعالیت خود را دنبال می‌کند و کارها در یک روال خوب قرار گرفته است. او با بیان اینکه برای رسیدن به جایگاه برتر نیز به برگزاری اردوهای منظم برای ملی‌پوشان وجود دارد، گفت: برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر و تداوم آن نیاز به برگزاری اردوهای منظم و همچنین حضور بازیکنان با کیفیت خارجی داریم. ملی‌پوش تیم تنیس روی میز مردان ایران در پایان خاطر نشان کرد: همچنین باید مربیان خارجی در تیم‌های ملی حضور پیدا کنند تا سطح بازیکنان را بالاتر ببرند. البته حضور مستمر در رقابت‌های بین‌المللی می‌تواند کمک زیادی را به پینگ‌پنگ بازان ایران کند.
مرجع : ایسنا