به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۸۳۵۴۱

متس هوملس شیاطین سرخ را ناامید کرد

گروه ورزشی: کاپیتان دورتموند با وجود اصرار شیاطین سرخ به جذب او تاکید کرد که در تیم محبوبش باقی خواهد ماند و به لیگ جزیره نخواهد رفت.
متس هوملس شیاطین سرخ را ناامید کرد
متس هوملس از بازیکنانی بود که پیش‌بینی می‌شد در فصل جابه‌جایی تابستانی از دورتموند جدا شود اما به نظر می‌رسد که او می‌خواهد بر خلاف همه پیش‌بینی‌ها در دورتموند باقی بماند.منچستریونایتد از جدی‌ترین مشتریان این مدافع باتجربه بود اما کاپیتان محبوب دورتموند شیاطین سرخ را ناامید و تاکید کرد که حداقل می‌خواهد یک فصل دیگر برای دورتموند بازی کند.

او گفت: همواره در فصل جابه‌جایی شایعاتی درباره بازیکنان وجود دارد. درباره من هم شایعات زیادی به گوش می‌رسد. همه از جدایی من خبر می‌دهند اما باید تاکید کنم که تصمیم نهایی خود را گرفته‌ام. می‌خواهم حداقل یک فصل دیگر برای دورتموند بازی کنم. بله باید اعتراف کنم که چند باشگاه به دنبال جذب من هستند که مهم‌ترین و جدی‌ترین آنها منچستریونایتد است. برایم بسیار افتخارآمیز است که باشگاه بزرگی چون منچستریونایتد به دنبال من است اما تصمیم نهایی خود را گرفته‌ام و می‌خواهم در دورتموند باقی بمانم. پیش‌بینی می‌شد که با جدایی یورگن کلوپ، ستاره‌های سرشناس دورتموند مثل مارکو رویس، ایلکای گوندوغان و همین متس هوملس هم از این تیم آلمانی جدا شوند اما به نظر می‌رسد که همگی می‌خواهند که دورتموند باقی بمانند.