به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب : ۸۳۶۳۲

کاپیتان تیم‌ملی به این دلیل به لیگ‌قطر رفت

گروه ورزشی: آندو تیموریان می گوید بیشتر از مسائل مالی رسیدن به آرامش او را از لیگ ایران دور کرده است.
کاپیتان تیم‌ملی به این دلیل به لیگ‌قطر رفت
آندو تیموریان می گوید بهترین تصمیم را در این دیده که یکسال را دور از ایران بازی کند. او که حالا کاپیتان تیم ملی ایران است، به این نتیجه رسیده دور بودن از فضای کری های رایج لیگ کمک بزرگی برایش است تا در هدایت تیم ملی به عنوان وزنه اصلی ، موفق تر باشد پس به رغم داشتن پیشنهادهایی از تراکتورسازی، استقلال و حتی سپاهان تصمیم گرفت تا امسال را در لیگ ایران بازی نکند. او حالا می گوید تصمیمش برای رفتن درست بوده. این تصمیم را هم نه از امروز که از اواصط فصل قبل داشته است. یعنی از زمان تشدید اختلافاتش با مربی وقت استقلال.
 
آندو در این باره به خبرآنلاین می گوید: «اواسط فصل قبل می توانستم به لیگ چین بروم اما مشکلاتی مثل دوری راه و سختی زندگی و آشنا نبودنم به فضای فوتبال این کشور منصرفم کرد در حالی که پیشنهاد خیلی خوبی داشتم. ولی وقتی امسال با پیشنهاد قطری ها مواجه شدم به نظرم آمد بهتر است امسال را دور از لیگ مان باشم و فوتبالم را پی بگیرم. اینجا هم شرایط قراردادش راضی کننده بود هم این قدر مسافت کم است که با پروازی کوتاه می توانم تهران باشم و برای بودن در کنار تیم ملی هم دردسری ندارم.»
 
آندو خیلی دوست ندارد شفاف درباره این حرف بزند که چرا تصمیم گرفته به لیگ قطر برود. اگرچه بدون شک او آنجا پول بیشتری می گیرد و دغدغه پرداخت نشدن پولش را هم ندارد اما دلایل دیگری هم بوده که می گوید نمی خواهد بازشان کند . تیموریان که لیگ چهاردهم را خیلی سخت تمام کرد و کلی ئدعوا و تنش داشت ، حالا می خواهد در مقام کاپیتان تیم ملی با آسایش کامل فوتبال بازی کند: «در یک کلام می گویم؛می خواستم آرامش داشته باشم. واقعا به آرامش نیاز داشتم.»