به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۸۴۱۹۵

اشک‌های کاسیاس در روزنامه‌های اسپانیا

گروه ورزشی: اشک‌های کاسیاس در روز خداحافظی او با رئال مادرید عنوان اصلی روزنامه‌های اسپانیا است.
اشک‌های کاسیاس در روزنامه‌های اسپانیا
روزنامه مارکا تیتر نخست خود را به کاسیاس اختصاص داد. ایکر نتواست مانع ریختن اشک‌هایش در سخت‌ترین روز زندگی‌اش شود. او روز گذشته در کنفرانس خبری خود به منظور خداحافظی با رئال مادرید گفت: این باشگاه تنها من را ورزشکار نساخت بلکه همچون یک انسان بزرگ کرد. نمی گویم خداحافظ چون برای اینکار خیلی زود است. هرگز شما را فراموش نخواهم کرد. هر کجا که بروم طرفدار رئال مادرید خواهم بود.

 

مارکا به شرط جدید منچستر اشاره دارد. باشگاه انگلیسی شرایط انتقال را سخت تر کرد. یونایتد علاوه بر راموس، خواهان ناواس نیز است تا دخیا را به مادرید انتقال دهد.

 

قهرمانی جوکوویچ درتنیس ویمبلدون از عناوین این روزنامه است.
آ اس نیزعنوان نخست خود را به کاسیاس اختصاص داد. کاسیاس تنها و با چشمانی اشکبار خداحافظی کرد.

 

ورود رئال مادرید به استرالیا پس از 25 ساعت با بزرگترین هواپیمای دنیا از عناوین دیگر این روزنامه است.

 

این روزنامه به نظر سنجی خود اشاره کرد. در این نظرسنجی مخاطبان روزنامه الیور را به کاراسکو برای جانشینی آردا ترجیح دادند.

 

تیتر نخست موندو دپورتیوو به بارسلونا اختصاص دارد. بارسلونا می‌خواهد سه جام دیگر را به کارنامه خود اضافه کند. سوپرکاپ اسپانیا، سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه‌های جهان سه جام پیش‌روی بارسلونا است.

 

عنوان مهم دیگر این روزنامه به کاسیاس اشاره دارد. ایکر که سمبل رئال مادرید است، پس از 25 سال بازی این تیم را رها کرد. پدر و مادر کاسیاس فلورنتینو پرس را عامل اصلی خروج او از باشگاه می دانند.

 

عنوان نخست روزنامه اسپورت به بارتومئو اشاره دارد. او می‌خواهد تمام قدرت را به دستان انریکه بسپرد و با یک یا دو مدیر فنی که زیر نظر او کار کرده اند، قرارداد امضا کند. بارسلونا از امروز تمرینات خود را شروع می‌کند.

 

اسپورت به مورینیو اشاره کرد. او با پدرو تماس گرفت و گفت: در کنار من از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شوی.

 

روزنامه‌های غیر ورزشی اسپانیا همچون ال موندو، لا راسون و وانگواردیا نیز در صفحه نخست خود به خداحافظی کاسیاس اشاره کردند.

مرجع : ایسنا