به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب : ۸۴۲۷۳

حاشیه‌های قرعه‌کشی لیگ برتر پانزدهم

گروه ورزشی: مراسم قرعه‌کشی پانزدهمین دوره لیگ برتر با حاشیه‌هایی برگزار شد.
حاشیه‌های قرعه‌کشی لیگ برتر پانزدهم
قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال ایران در حالی برگزار شد که نصرالله سجادی، علی کفاشیان، مهدی تاج، از مدیران سرشناس این برنامه بودند. از مدیرعاملان باشگاه‌های لیگ برتری می‌توان به عباسی، مدیرعامل تراکتورسازی، بیت‌الله رضایی، مدیرعامل سایپا، علی‌اکبر طاهری، مدیرعامل پرسپولیس، عباسی، مالک سیاه‌جامگان، نظری جویباری معاون باشگاه استقلال و... اشاره کرد.

از سوی باشگاه نفت تهران علیرضا منصوریان به همراه فرزندش در مراسم حاضر شد. علی کریمی و مجید نامجو مطلق، پیشکسوتان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به همراه غلامرضا بهروان، در مراسم حضور یافتند و به قرعه‌کشی این مسابقه‌ها کمک کردند.

این در حالی بود که جعفری، مدیر شرکت آل‌اشپورت در خاورمیانه هنگام رونمایی از توپ پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: لوگوی فیفا بر روی توپ تغییر کرده و استانداردهای لازم در مورد توپ رعایت شده است. توپ‌های جدید حالت ارتجاعی دارد و سرعت را در یک ضربه 100 کیلومتری 2 متر ارتقا و از 46 به 48 رسانده است. امیدوارم همان طور که فیفا به دنبال بالا رفتن سرعت و افزایش گل در رقابت‌هاست، توپ امسال نیز این شاخصه را داشته باشد.

علی کریمی پیش از شروع مراسم قرعه‌کشی عنوان کرد: خوشحالم که در جمع شما و در خدمت‌تان هستم. امیدوارم لیگ پربار و خوبی داشته باشیم و بازیکنان خوبی را به تیم ملی معرفی کنیم.

در هنگام نمایش لوگوی تیم‌های حاضر در این مسابقه‌ها، آرم دو باشگاه پیکان و راه آهن به طور همزمان نمایش داده شدند و دلیل این کار عدم قطعی شدن حضور این دو تیم در لیگ برتر عنوان شد. همچنین در هنگام نام بردن تیم‌های لیگ برتر تماشاگران پرسپولیس بیش از سایر تیم‌ها، این تیم را تشویق کردند.

در هنگام قرعه‌کشی مسابقه‌ها، نام پرسپولیس و استقلال با توجه به همشهری بودن در یک سید قرار گرفته بود که باید برای هر کدام از این دو تیم یکی از اعداد 10 یا 6 انتخاب می‌شد که با توجه به قرعه‌کشی برای استقلال عدد 6 انتخاب شد که باعث خوشحالی تماشاگران پرسپولیس شد.

مرجع : ایسنا