به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۸۵۰۸۴

مظلومی: ترکیب استقلال را شناخته‌ایم

گروه ورزشی: سرمربی استقلال می‌گوید ترکیب اصلی تیمش را شناخته است.
مظلومی: ترکیب استقلال را شناخته‌ایم
پرویز مظلومی پس از شکست یک بر صفر تیمش در مصافی تدارکاتی برابر پیکان گفت: بازیکنان ما در افت شدیدی به سر می‌برند و ما تلاش داریم همه بازیکنان را امتحان کنیم. نتیجه در این دیدار مهم نبود و ما به اهداف‌مان رسیدیم از جمله شرایط بازیکنان در یک مسابقه. وی اضافه کرد: ما ترکیب استقلال را شناخته‌ایم و به دنبال برگزاری یک دیدار تدارکاتی دیگر هم هستیم. امیدواریم این تلاش‌ها به نتیجه برسد و اولین بازی‌مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم. سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به کش و قوس ماجرای پیکان و راه‌آهن چیست گفت: این سوال به من چه ربطی دارد؟ در هر صورت امیدوارم زودتر تکلیف این دو تیم هم روشن شود. حتما مشکل آن‌ها اینقدر پیچیده است که هنوز نتیجه بررسی‌ها اعلام نشده است.

وی در ادامه صحبت‌هایش به آغاز دیرهنگام تمرین‌های استقلال اشاره کرد و گفت: هنوز به آنچیزی که می‌خواستیم نرسیده‌ایم. حدود سه هفته است که کار را شروع کرده‌ایم و بازیکنان‌مان فشار زیادی را تحمل کرده‌اند. به تمرین‌ها ادامه می‌دهیم و تلاش‌مان این است که در کوران مسابقه‌ها به آمادگی کامل برسیم. مظلومی در پاسخ به سوالی درباره پروپیچ مهاجم آلبانیایی مد نظر استقلال گفت: این بازیکن پنجشنبه با تیمش در لیگ اروپا بازی دارد ولی شنبه به ایران می‌آید.

وی در ادامه صحبت‌هایش بار دیگر به آغاز دیرهنگام تمرین‌های تیمش اشاره کرد و گفت: زمان یک ماهه برای هیچ تیمی نمی‌تواند آمادگی بیاورد. همان طور که گفتم باید در طول مسابقه‌ها به آمادگی کامل برسیم. برای استقلال همه بازی‌ها سخت است و بازی آسان وجود ندارد. مظلومی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره ریوالدو عنوان کرد: این بازیکن به جمع ما اضافه شده و باید به تمرین‌ها بیاید و ببینیم که شرایطش در حال حاضر چگونه است.
مرجع : ایسنا