به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۸۵۲۴۰

از قتل همسر و فرزندانم پشیمان نیستم

گروه حوادث: مردی معتاد که همسر و دو فرزندش را به قتل رسانده است در جلسه دادگاه گفت از کرده‌اش پشیمان نیست.
مردی به نام سجاد ٢٣ مهر سال ٩٢ به پلیس خبر داد فرزندان و همسرش در خانه‌اش به قتل رسیده‌اند. وقتی پلیس به محل اعزام شد و تحقیقات خود را آغاز کرد، متوجه شد سیما -زن ٤٥ ساله- و آرش -نوجوان ١٦ ساله- با ضربه جسمی سخت که به سرشان وارد شده به قتل رسیده‌اند اما رکسانا - دختر ٢٥ ساله- خفه شده ‌است؛ ضمن اینکه پلیس متوجه شد قاتل فردی آشنا بوده که بدون هیچ تلاشی وارد خانه‌ شده ‌است.
هرچند سجاد سعی داشت نشان دهد قتل کار سارقان ‌است، اما وقتی اجساد به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات از او آغاز شد، پلیس متوجه شد اختلافات عمیقی بین سجاد و همسرش وجود داشته است. سجاد در بازجویی‌های اولیه به مأموران گفت: صبح سر کار رفتم و از آنجا با خانه تماس گرفتم اما کسی جواب نداد. با تلفن همراه همسر و بچه‌هایم تماس گرفتم، آنها هم جواب ندادند، نگران شدم و به خانه آمدم و جسد آنها را پیدا کردم. وقتی مأموران به سجاد گفتند متوجه اختلافات شدید او و همسرش شده‌اند و او تناقض‌گویی‌هایی دارد مجبور به اعتراف شد و گفت: همسرم به من خیانت می‌کرد و من هم به دلیل این موضوع با او درگیر بودم؛ چون بچه‌هایم از کارهایی که مادرشان می‌کرد، خبر داشتند و چیزی به من نمی‌گفتند ناراحت شدم و تصمیم گرفتم آنها را هم بکشم. چون مواد روانگردان استفاده می‌کردم زنم به خودش اجازه می‌داد به من خیانت کند.

پرونده با پایان تحقیقات و شکایت اولیای ‌دم و صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه دو دادگاه کیفری شماره یک فرستاده‌ شد. روز گذشته در جلسه رسیدگی به این پرونده بعد از اینکه نماینده دادستان خواستار صدور حکم قانونی با توجه به مدارک ثبت‌شده در پرونده شد، فرزند بزرگ متهم به عنوان اولیای‌دم در جایگاه حاضر شد و درخواست صدور حکم قصاص کرد. او گفت: پدرم اعتیاد داشت و اعتیادش باعث شده ‌بود نسبت به مادرم شک داشته‌ باشد. او مرتب مادرم را کتک می‌زد و می‌گفت با افرادی رابطه دارد، در حالی‌که مادرم زن پاک‌دامنی بود. پدرم بارها اقدام به قتل مادرم کرده‌ و یکبار هم در پارک او را باچاقو به قصد کشت زده‌ بود. تهمت‌هایی که به مادرم می‌زند قابل بخشش نیست؛ ضمن اینکه خواهر و برادرم را هم به قتل رسانده و باید مجازات شود.

سپس متهم در جایگاه حاضر شد. او اتهام سه فقره قتل را قبول کرد و گفت: «از کارم پشیمان نیستم. زنم به من خیانت می‌کرد. یک روز زنی فیلمی به من نشان داد که در آن فیلم زنم با مردی رابطه داشت، عصبانی شدم و تصمیم به قتل او گرفتم. صبح وقتی کسی در خانه نبود با چوب به سر زنم کوبیدم و او را کشتم. منتظر شدم پسرم از مدرسه بیاید، وقتی وارد خانه شد و جسد مادرش را دید او را هم با چوب زدم و کشتم. بعد با دخترم که دانشگاه بود، تماس گرفتم و گفتم کار فوری دارم و زود بیا. او را به پشت‌بام بردم و با طنابی خفه‌اش کردم.
بعد جسد را به خانه بردم و صحنه‌سازی کردم. بچه‌هایم را کشتم. چون از کارهای مادرشان خبرداشتند و به من نگفته‌ بودند.با پایان دفاعیات متهم و با توجه به اینکه ادعای او در مورد وجود فیلم از همسرش واهی بود قضات وارد شور شدند و متهم را به یکبار قصاص در مورد همسرش و ١٠ سال حبس و پرداخت دیه در خصوص قتل فرزندانش محکوم کردند.
مرجع : روزنامه شرق