به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۸۵۵۸۲
راموس به هیچ وجه از رئال مادرید جدا نخواهد شد

تازه‌ترین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

گروه ورزشی: منچستریونایتد می‌خواهد با خرید پدرو زمینه پیوستن آنخل دی‌ماریا به پاری سن ژرمن را فراهم کند.
تازه‌ترین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا
در حالی که تیم‌های بزرگ اروپایی خودشان را آماده شروع فصل جدید فوتبال باشگاهی می‌کنند همچنان نقل و انتقالات موضوع اصلی خبرگزاری‌ها و سایت‌های معتبر ورزشی است.در ادامه پنجره نقل و انتقالات تابستانی آخرین اخبار را مرور می‌کنیم.یوونتوس که به دنبال جانشین آندره‌آ پیرلوست با ژولین درکسلر هافبک آلمانی شالکه به توافق رسید و قرار است این بازیکن آلمانی جانشین پیرلو شود. حضور ویدال در بایرن‌مونیخ قطعی شده و به این ترتیب خرید درکسلر در 48 ساعت آینده بسیار محتمل به نظر می‌رسد. منچستریونایتد در حالی خودش را آماده فصل جدید لیگ برتر می‌کند که قصد دارد پدرو از بارسلونا را به خدمت بگیرد تا بتواند او را جانشین آنخل دی‌ماریایی بکند که به احتمال زیاد ظرف روزهای آینده راهی پاری سن ژرمن فرانسه خواهد شد. 

چلسی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر که تا هفته آینده فیلیپه لوئیس را به آتلتیکو مادرید خواهد فروخت با بابا رحمان مدافع چپ آگسبورگ به توافقات اولیه رسیده و به نوشته روزنامه سان رحمان معاینات پزشکی‌اش را با موفقیت پشت سر گذاشته است. رحمان فصل گذشته بهترین مدافع چپ بوندسلیگا شد. 

آرسنال که با مصدومیت دنی ولبک مواجه شده قصد دارد مارکو رویس هافبک آلمانی بوروسیا دورتموند را به خدمت بگیرد. رویس البته مشتریان زیادی از جمله رئال مادرید را دارد ولی آرسنال تمایل زیادی دارد تا قبل از شروع لیگ برتر تیم خود را تقویت کند. خبر دیگر از آرسنال اظهار علاقه باشگاه بارسلونا به آرون رمزی هافبک ولزی توپچی‌ها بوده است. رمزی نیز از اینکه مورد توجه بارسلونا قرار گرفته اظهار رضایت کرد.رافائل بنیتس سرمربی رئال مادرید تایید کرد سرخیو راموس به هیچ وجه از رئال مادرید جدا نخواهد شد و فصل آینده در مادرید خواهد ماند.