کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

كپي- پيست خبر دروغ سال 92 و 93 در مرداد 94؛

باز هم يك خبر تكراري؛ شادمهر بر می‌گردد!

9 مرداد 1394 ساعت 1:48

گروه هنري: بار ديگر شايعه بازگشت شادمهر عقیلی (خواننده موسيقي پاپ) در سايت‌هاي داخلي خبري شده است!


عين اين خبر دو بار ديگر در سال 92 و 93 هم مدتي سوژه برخي سايت‌هاي داخلي شد كه بعدا مشخص شد از اساس كذب بوده است!
دوشنبه اول ام مهر ۱۳۹۲ يكي از سايتهاي زرد نوشته بود: شادمهر عقیلی قصد بازگشت به ایران را دارد. شادمهر قصد دارد با فرستادن درخواست نامه ای برای مسئولان کشور اجازه ورود خود به ایران را دریافت کند و برای همیشه در ایران ماندنی شود. همين سايت ها در ۷ خرداد ۱۳۹۳ باز هم اين خبر دروغين را اين بار با تيتر «ویزای بازگشت شادمهر به ایران»! منتشر كرده و به نقل از يك نشريه زرد نوشتند: شادمهر عقیلی قصد بازگشت به ایران را دارد. يك خواننده جوان کشور که سه سال با شادمهر در کانادا هم خانه بوده است اعلام کرد شادمهر عقیلی قصد بازگشت به ایران را دارد. وی در ادامه گفت شادمهر قصد دارد با فرستادن درخواست نامه ای برای مسئولان کشور اجازه ورود خود به ایران را دریافت کند و برای همیشه در ایران ماندنی شود.

جالب اينكه خبر منتشر شده در مرداد 94 ، عينا كپي - پيست همان خبرهاي سال 92 و 93 است و به نظر مي‌رسد برخي از دست اندركاران برخي سايتها، بي تاب بازگشت او به ايران هستند!، و حتي به خود زحمت يك سرچ ساده را در اينترنت هم نمي دهند كه ببينند اين خبر تابحال حداقل دو بار طي سه - چهار سال اخير منتشر شده بود كه دروغي بيش نبود! در خبر تازه!!  نوشته كه گويا  او در حال رایزنی با یکی از شخصیت‌های کشور برای بازگشت به ایران است! به نوشته اين سايت، در جریان دیدار اهالی هنر با یکی از شخصیت‌های نظام، یکی از دوستان شادمهر عقیلی، خواستار پیدا کردن راهی برای بازگشت این خواننده و آهنگ ساز معروف به کشور شده است.

به گزارش بهارنيوز، شادمهر اولین آلبوم خود را با نام مسافر در سال ۱۳۷۸ به بازار داد که فروش چشمگیری داشت. وی با آهنگ یاس به اوج مشهوریت رسید. بعد از مسافر آلبوم دهاتی روانه بازار شد که این آلبوم هم مورد توجه موسیقی دوستان قرار گرفت. شادمهر علیرغم تلاش بسیار نتوانست مجوز آلبوم آدم و حوا را در سال ۱۳۸۰ دریافت کند و سرانجام در سال ۱۳۸۱ به کانادا مهاجرت کرد.


کد مطلب: 86176

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/86176/باز-هم-يك-خبر-تكراري-شادمهر-می-گردد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir