به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب : ۸۶۷۵۶

صعود رئال و بایرن مونیخ به فینال آئودی کاپ

گروه ورزشی: تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ توانستند در دیدارهای دوستانه آئودی کاپ برابر حریفان خود به برتری برسند.
در ادامه بازی های دوستانه باشگاهی قبل از شروع لیگ های معتبر اروپایی، رئال مادرید در ورزشگاه آلیانس آره نا به دیدار تاتنهام رفت و با دو گل به برتری رسید تا به فینال تورنمنت چهارجانبه آئودی کاپ صعود کند.رئالی ها بازی را طوفانی شروع کردند و خیلی زود با ضربه بیل دیرک دروازه تاتنهام را به لرزه درآوردند و در ادامه بازی روان و خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

شاگردان پوچتینو چشم به ضد حملات دوخته بودند که یک بار هم ضربه اریکسن با واکنش کاسیا برگشت داده شد، اما در مجموع مادریدی ها سوار بر بازی بودند و "ورم" چندین بار وادار به واکنش شد تا اینکه سرانجام در دقیقه 37 خامس رودریگس قفل دروازه تاتنهام را باز کرد. ارسال ایسکو از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر خامس وارد دروازه تاتنهام شد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر تاتنهام به پایان برسد.در نیمه دوم بازی افت کرد و دو تیم تدافعی راهی میدان شدند.

در دقیقه 60 شوت ناصر چادلی از پشت محوطه با واکنش خوب کاسیا دفع شد. در حالیکه بازی دچار افت محسوسی شده بود، در دقیقه 79 روی اشتباه بازیکنان تاتنهام، گرت بیل خودی نشان داده و بالاخره موفق به گلزنی شد تا دروازه تیم سابق خود را باز کند. به این ترتیب رئال مادرید با 2 گل تاتنهام را شکست داد و راهی دیدار فینال این تورنمت چهارجانبه شد. در دیگر دیدار بایرن مونیخ به دیدار میلان رفت و با 3 گل به برتری رسید.

بایرنی ها که با شکست برابر ولفسبورگ سوپرجام آلمان را از دست دادند، برای رسیدن به فینال میلان را مقابل خود می دیدند. در این دیدار بازیکنان بایرن که انگیزه زیادی داشتند تا با برتری برابر میلان راهی دیدار نهایی شوند خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و چند موقعیت جدی روی دروازه حریف ایجاد کردند که در یکی از این صحنه ها برنات موفق شد در دقیقه 24 تیمش را پیش بیندازد و نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود بایرن به پایان برسد.

مربیان دو تیم در نیمه دوم دست به چند تغییر زدند و همین باعث شد تا از سرعت بازی گرفته شود. در ادامه باز هم این بایرنی ها بودند که به گل رسیدند. این بار ماریو گوتسه ملی پوش آلمانی در دقیقه 74 توانست گل تیمش را به ثمر برساند. این پایان کار نبود و در دقیقه 85 نوبت به روبرت لواندوفسکی رسید تا خودی نشان دهد و گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا در نهایت این دیدار با برتری 3 بر صفر بایرن مونیخ به پایان برسد.

مرجع : ایسنا