به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۴۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۸ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب : ۸۷۱۷۴
در دیدار با نمایندگان کنگره آمریکا؛

تجزيه‌طلبان هم به جمع مخالفان توافق پيوستند

تجزيه‌طلبان هم به جمع مخالفان توافق پيوستند
گروه سياسي: همزمان با بررسى توافق هسته‌اى ۵+۱ با ایران در کنگره امریکا، ۸ نفر از عناصر فراري تجزيه‌طلبان كه خود را نماينده اقوام ايراني! معرفي مي‌كنند به همراه چند سازمان نزديك به محافل تندرو و جنگ طلب آمریکایی، دیدارهايي را با شش نماینده کنگره از جمله چاک شومر، سناتور ارشد از حزب دموکرات، آغاز نموده و مخالفت خود با توافق هسته‌اي را رسما اعلام كردند!

سايت فارسي شبكه العربيه كه توسط چند عنصر خارج‌نشين و همپالكي هاي همين عناصر اداره مي شود با پوشش اين خبر نوشته است: این هیئت دیدارهاى خود را از روز جمعه ۳۱ ژوئیه، با نمایندگانى از مجلس سنا آغاز کرده و در اين باره با آنها بحث و گفتگو کردند. يكي از اين عناصر تجزيه‌طلب به نام کریم عبدیان بنى سعید، كه العربيه او را مدیر اجرایی سازمان حقوق بشر اهواز! و رئیس میزگرد ایران در واشنگتن، ناميده، ریاست این هیئت را به عهده داشته، هدف از این دیدار‌ها را موضعگیرى سازمان‌ها سیاسى و حقوق بشرى ملیت‌هاى!! ایرانى علیه این توافقنامه اعلام کرد.

البته اين عنصر تجزيه طلب، توضيح نداده كدام مليت يا مليت‌هاي! ايراني به او هفت همپالكي‌اش اين نمايندگي را اعطا كرده است تا عليه توافق هسته‌اي كه با جشن و سرور همه ايراني‌ها در استان‌هاي مختلف همراه بوده، به محافل جنگ‌طلب آمريكايي پناه برده و براي ضربه زدن به ملت ايران، رايزني نموده و از آنان ملتمسانه، تقاضاي جنگ افروزي عليه مردم و خاك ايران بكنند.

این دیدار‌ها در حالى صورت مى گیرد که کلیه محافل تندروي آمريكايي و ايراني در حال تلاش روزافزون برای رد موافقتنامه اتمی ایران تمركز كرده اند كه به اين جمع بايد تجزيه‌طلبان فراري از كشور را هم اضافه كرد كه براي وقوع جنگ لحظه شماري نموده تا به خيال خود به روياهاي رذيلانه خود براي نيل به اهداف شوم خود در جهت ضربه زدن به وحدت و يكپارچگي ايران نائل آيند.

قابل ذكر اينكه، در بين عوامل خارج نشين ايراني، قبلا گروه مجاهدين خلق (منافقين) هم به صراحت در برنامه هاي تلويزيوني خود، مخالفت خود را با توافق هسته‌اي اعلام كرد اما رضا پهلوي (فرزند محمدرضا شاه پهلوي) در مصاحبه با بي بي سي، از اين توافق به دليل كاهش احتمال درگيري نظامي اعلام حمايت كرد. گفتني اينكه چاک شومر، از ایالت نیویورک، سناتور ارشد از حزب دموکرات، حزب رئیس جمهوری آمریکا، گفته است نمی‌تواند از توافق هسته‌ای اخیر گروه ١+۵ با ایران حمایت کند.