به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۸۷۳۳۷
هافمن و کتاب رکوردهای گینس

بازیگری با شش فرزند که نامش در گینس ثبت شده

گروه فرهنگی: زندگی داستین هافمن شامل برخی نکات ناگفته می‌شود که برای طرفدارانش می‌تواند جذابیت داشته باشد.
بازیگری با شش فرزند که نامش در گینس ثبت شده
دانستن این موضوع که داستین هافمن دوبار در سال‌های 1980 و 1989، به خاطر بازی در فیلم‌های «کرامر علیه کرامر» و «مرد بارانی» برنده جایزه اسکار شده است، چندان عجیب نیست. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب به چند موضوع متفاوت درباره زندگی این بازیگر بپردازیم.

دوستی هافمن با جین هکمن و رابرت دووال
ماجرای آشنایی هافمن با جین هکمن به زمانی بازمی‌گردد که این دو بازیگر در تئاتر پاسادنا در کنار یکدیگر مشغول به کار بودند. زمانی که هافمن به نیویورک نقل‌مکان کرد، پیش از این که مکانی برای زندگی بیاید، در آپارتمان جین هکمن ساکن شد. مدتی پس از این ماجرا هافمن با دیگر بازیگر دنیای سینما یعنی رابرت دووال هم‌خانه شد.

هافمن و کتاب رکوردهای گینس

یکی از نکات جالب درباره داستین هافمن این است که نام او در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بازیگری که در یک فیلم طولانی‌ترین دوره از زندگی یک شخصیت را بازی کرده، به ثبت رسیده است. او در فیلم «بزرگ‌مرد کوچک» به کارگردانی آرتور پن، در نقش شخصیتی به نام جک کراب ظاهر می‌شود. هافمن در این فیلم یک بازه زمانی از 17 سالگی تا 121 سالگی این شخصیت را بازی می‌کند.

ماجرایی از انگشت هافمن
براساس گزارش‌های منتشر شده، در زمان فیلم‌برداری «درجستجوی ناکجا‌آباد» در سال 2004، هافمن قسمتی از نوک یک انگشت خود را از دست می‌دهد و مجبور می‌شود که یک روز کامل با استفاده از مسکنی قوی به کار خود ادامه دهد.

پدر شش فرزند
هافمن از آن دسته آدم‌هایی است که دوست دارد در خانواده‌ای پرجمعیت زندگی کند. هم اکنون شش نفر این بازیگر سرشناس را پدر صدا می‌کنند. او از ازدواج نخست خود با آن بیرن یک فرزند دارد که البته هافمن سرپرستی فرزند نخست آن بیری را هم قبول کرده، و از ازدواج دوم خود با لیزا گاتسگن صاحب چهار فرزند دیگر شده است.

چرا نام او را داستین گذاشتند
پدر هافمن که اهل لس‌آنجلس بود، در صنعت سرگرمی و برای شرکت کلمبیا پیکچرز کار می‌کرد. او نام پسرش را از روی نام بازیگر معروف دوران خود داستین فارنوم انتخاب کرد.
مرجع : خبرآنلاین