به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ ساعت ۰۰:۵۵
کد مطلب : ۸۷۳۸۷

دلایل زرینچه برای انصراف از مربیگری ملوان

گروه ورزشی: دستیار سابق امیر قلعه‌نویی می‌گوید به دلیل مشکلات دخترش نتوانسته حمید استیلی را بر روی نیمکت ملوان همراهی کند و از الان انصرافش را اعلام کرده تا رفیق نیمه راه نباشد.
جواد زرینچه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دلایل انصرافش از همراهی حمید استیلی در ملوان گفت: از حمید استیلی و هواداران ملوان عذرخواهی می‌کنم که نمی‌توانم آن‌ها را همراهی کنم. به دلیل اینکه نمی‌توانستم به آن‌ها کمک کنم انصرافم را اعلام کردم. متاسفانه دخترم با مشکلاتی مواجه است و برای درمان بیماری او به زودی به خارج از کشور می‌روم. به همین دلیل از الان انصرافم را اعلام کردم تا رفیق نیمه راه نباشم. ان‌شاالله در آینده بتوانم به استیلی و هواداران ملوان کمک کنم اما در حال حاضر قسمت نبود که به این تیم ریشه‌دار کمک کنم. دعا می‌کنم روزهای خوب ملوان فرا برسد و همچنین برای حمید استیلی دوست قدیمی و بازیکن پر سابقه مملکت آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم که مردم انزلی به او کمک کنند تا در این تیم موفق باشد. ملوان جزء تیم‌های خوب فوتبال ایران محسوب می‌شود.
مربی فصل پیش استقلال در پایان گفت: باز هم می‌گویم دوست داشتم به ملوانی‌ها و حمید استیلی کمک کنم اما قسمت نبود که در حال حاضر در کنار او باشم.