کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راه‌آهن به من پیشنهاد 5 ساله داد اما نپذیرفتم

دایی: از غمخوار بعید بود این حرف‌ها را بزند

ایسنا , 21 مرداد 1394 ساعت 20:57

گروه ورزشی: سرمربی صبای قم امیدوار است تیمش با حمایت تماشاگران نخستین سه امتیاز این فصل را کسب کند.


علی دایی در نشست خبری قبل از بازی صبا و گسترش فولاد گفت: به نظر من بازی سختی در پیش داریم. ما به نتیجه‌های قبلی حریف نگاه نمی‌کنیم چون گسترش امسال جزو تیم‌های خوب است.سعی ما این است که با حمایت مردم خوب قم اولین سه امتیاز لیگ را کسب کنیم. ما نیاز زیادی داریم که مردم قم ما را حمایت کنند. اگر استادیوم خالی باشد انگار در زمینی بی طرف بازی می‌کنیم و در آن صورت نمی‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم.ما تمرینات خوبی داشتیم و امیدوارم که بازی خوبی را انجام دهیم. مطمئنا فردا به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستیم. این بازی برای ما خیلی مهم است زیرا با کسب این سه امتیاز می‌خواهیم تیم‌مان را در جدول 5 امتیازی کنیم. روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده ایم و سعی کرده‌ایم نقاط ضعف و قوت خودمان را هم برطرف کنیم.

 

دایی درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: خدا را شاکرم اسلامی به تیم برگشته و می‌تواند به ما کمک کند. آرام آرام تیم ما شکل می‌گیرد و فکر می‌کنم در آینده تیم خوبی شویم. قبول دارم تیم ما مشکلاتی ما از نظر بدنی دارد اما در طول هفته روی تیم از نظر بدنی و تاکتیکی کار می کنیم تا نقاط ضعف‌مان برطرف شود.
او در مورد بازی قبل گفت: ما با تیمی بازی کردیم که سال قبل 1 – 5 به آن باخته بودیم. مطمئنا شرایط بازی این اجازه را به ما نمی‌داد که بتوانیم آن طور که می‌خواهیم بازی کنیم. با تیمی بازی کردیم که چندین بازیکن ملی‌پوش دارد و مهره‌هایی مثل سید جلال حسینی را گرفته است. توان بدنی‌مان از آن‌ها کمتر بود و از لحاظ تاکتیکی کمتر کار کرده بودیم ولی در طول 90 دقیقه فقط یک اشتباه داشتیم و بیشتر سعی کردیم که تاکتیک آن‌ها را خنثی کنیم.
سرمربی صبا ادامه داد: ما در این فرصت کم نتوانستیم از لحاظ تاکتیکی کار خاصی انجام دهیم. به ما اجازه دهید تا با گذشت زمان بتوانیم بیشتر تمرین کنیم و روی تیم بیشتر کار کنیم. ما کلا 4 بازیکن از تیم قبلی داشتیم. به ما حق بدهید که بتوانیم در مدت زمان آینده نقاط ضعف را درست کنیم.با توجه به شرایط بدنی‌مان یک امتیازی که از بازی قبل گرفتیم امتیاز خوبی بود. سعی می‌کنیم روز به روز خود را تقویت کنیم.

 

دایی در پاسخ به سوالی درباره استعفای مهدی تارتار از مربی‌گری صبای قم گفت: او از دوستان خوب من است و خوشحال بودم که می‌تواند در کنارم کمک کند. مهدی با توجه به مذاکراتی که در باشگاه کرد در جمع ما نیست. ما خیلی دوست داشتیم که در کنار مهدی باشیم ولی به خاطر عدم توافقات مالی با باشگاه، نشد.
سرمربی باشگاه صبای قم درباره دوستی‌اش با مالک هواپیمایی زاگرس و این شائبه که احتمال دارد امیر قلعه‌نویی جای او را بگیرد و او به تیم راه آهن برود، تصریح کرد: من افتخار آشنایی با آقای موسوی را مدت کوتاهی است که به دست آورده‌ام. قبلا او را نمی‌شناختم. فقط یک ربع با او از طریق یکی از دوستان مشترک‌مان صحبت کردم. او از دوستان صمیمی آقای امیر قلعه‌نویی است. در این مدت کوتاهی که ایشان را شناخته‌ام ایشان آدم وارسته‌ای هستند و چنین آدم‌هایی به ندرت پیدا می‌شوند و افتخار دارم که با ایشان در تیم صبا همکاری کنم.در حال حاضر دوستان من راه آهن را خریده‌اند و شما باور نمی‌کنید به من پیشنهاد 5 سال مربی‌گری داده‌اند ولی چون به باشگاه صبا یک یاعلی گفته بودم پیشنهاد آن‌ها را نپذیرفتم و فقط در صورتی از این تیم خواهم رفت که موسوی بخواهد.

 

دایی درباره سوال خبرنگاری که گفت غمخوار رییس هیات مدیره سابق باشگاه صبا گفته می‌خواستند کاری کنند که قرارداد یک میلیاردی شما را امضا کنند و این کار را نکردند آیا این صحت دارد؟ گفت: آقای غمخوار از دوستان من هستند. من از زمانی که پرسپولیس بودم ایشان را می شناختم. فکر نمی‌کنم که ایشان چنین حرفی زده باشند. من یک روز مانده به لیگ قرارداد بسته‌ام. از آقای غمخوار بعید است چنین صحبت‌هایی را بکند ولی مجبورم از او یک سوال بپرسم. او یک سال یا دو سال در باشگاه صبا بود. به غیر از اینکه بدهی بالا بیاورد چه کرد؟ یا به غیر از اینکه یار غارش، سیروس محجوب، را قبل از اینکه لیگ شروع شود آورد و این تیم را روی هوا نگه داشت و در نتیجه ما فقط دو هفته توانستیم تمرین کنیم، چه کرد؟ آقای محجوب دوست چه کسی بود؟ آن‌ها آمدند قول‌هایی به بچه‌های تیم دادند و رفتند.من مدیون بازیکنان سال قبل هستم که با اینکه توافقی با آن‌ها صورت گرفته بود، با مبلغی کمتر از توافق قبل با ما قرارداد بستند.


کد مطلب: 87650

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/87650/دایی-غمخوار-بعید-این-حرف-ها-بزند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir