به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۳
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۸۹۲۵۸

علم​الهدی: درب دارالفساد انگلیس راباز کردند

گروه سیاسی: حجت الاسلام علم الهدی گفت: بسیجی هر زمانی در یک جنگ است؛ روزی در جنوب و غرب کشور و روز دیگر باید در عرصه های سیاسی و جبهه سرسخت رقابت و برخورد سیاسی بجنگد.
علم​الهدی: درب دارالفساد انگلیس راباز کردند
امام جمعه مشهد مقدس هدف سردمداران انگلیس را پایین آوردن ستون خیمه انقلاب دانست و گفت: ابزار کار آن ها این است که به بدنه حاکمیت رهبری لطمه وارد کنند و کسانی در برنامه ریزی اجرایی بر سر کار بیایند که یا دشمن رهبری باشند یا با ایشان زاویه داشته باشند.حجت الاسلام علم الهدی در دیدار کاروان پیاده زائران بسیجی شهرستان محلات که همزمان با ایام ولادت امام هشتم(ع) به مشهد مقدس سفر کرده اند، به تبیین نقش مهم بسیجیان در مبارزه با توطئه های دشمنان پرداخت و گفت: بسیجی هر زمانی در یک جنگ است؛ روزی در جنوب و غرب کشور و روز دیگر باید در عرصه های سیاسی و جبهه سرسخت رقابت و برخورد سیاسی بجنگد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، بازگشایی سفارت انگلیس در تهران را ورود دشمن به خاک کشور عنوان کرد و افزود: 200 سال سابقه تاریخی سفارت انگلیس در ایران، دزدی، جنایت و فتنه بوده است؛ امروز درب دارالفساد را دوباره باز کرده اند و جریانی را که 200 سال در این کشور آدم کشته و دزدی کرده و مردم را از راه به در کرده راه داده اند.علم الهدی هدف سردمداران انگلیس را پایین آوردن ستون خیمه انقلاب دانست و تصریح کرد: ابزار کار آن ها این است که به بدنه حاکمیت رهبری لطمه وارد کنند و کسانی در برنامه ریزی اجرایی بر سر کار بیایند که یا دشمن رهبری باشند یا با ایشان زاویه داشته باشند اما شما بسیجی ها نباید بگذارید که دشمن رهبری در عرصه تصمیم گیری ایشان نفوذ کند.

وی با بیان این که «مقاومت بسیجیان در برابر فتنه دشمن سبب می شود مدیریت رهبر انقلاب کشور را از مهار دشمن خارج کند»، افزود: مهم نیست که شما در کدام جریان سیاسی باشید، مهم این است که بیدار باشید تا افراد زاویه دار با رهبری در مدیریت کشور نفوذ نکنند.امام جمعه مشهد مقدس با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: دروازه «مردم سالاری انتخابات» عرصه ای است که دشمن از آن وارد می شود چرا که نمی تواند از دیوار بلند ولایت بالا بیاید.

علم الهدی ضمن تأکید مجدد بر نقش بسیجیان در مقابله با اهداف سیاسی شوم دشمنان گفت: شما بسیجیان باید همان طور که سلف شما یعنی شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ایستادگی کردند، با درایت و بصیرت بایستید و خط امام رضا(ع) را پیاده کنید.وی با بیان این که «در هر زمانی باید نسبت به آن چه به سراغ ما آمده، بصیرت داشته باشیم»، یادآور شد: تا پیش از این، چنین راهی برای دشمن باز نبوده است اما الآن باز است و آخرین هدفش براندازی ما است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اخیرا نشریه یکی از اندیشکده های آمریکایی فاش کرد که این مسیر، راه را برای بمباران کردن ایران باز کرده و هیچ راهی به این خوبی برای ما وجود نداشت.علم الهدی در بخش دیگری از سخنان خود به تکریم حرکت کاروان پیاده زائران امام هشتم(ع) پرداخت و اظهار کرد: این پیاده روی یک نماد است؛ نفس آن یک تعظیم است اما فلسفه اصلی اش رهروی راه امام رضا(ع) است.

وی در ادامه خطاب به جوانان حاضر در این کاروان گفت: توجه به این فلسفه برای جوانان بسیار حائز اهمیت است، چرا که شما اول زندگی تان است و می خواهید برای زندگی خود راهی را انتخاب کنید؛ شما با این پیاده روی اعلام کرده اید که راه امام رضا(ع) را انتخاب کرده اید.امام جمعه مشهد مقدس به تبیین خط مشی امام هشتم در زندگی پرداخت و افزود: خود امام رضا(ع) در مسیری که به طور اجبار از مدینه به مرو تشریف آوردند، با وجود این که سفرشان حرکتی تحمیلی بود، یک هجرت برای احیای دین خدا، آشنایی اقشار مردم با مبانی امامت و آگاه سازی آنان در برابر جریان ستمگرانه بنی عباس محسوب می شد.

علم الهدی خاطرنشان کرد: امام رضا(ع) به حرکت خود جهت دادند یعنی جامعه از تشریف فرمایی تا شهادت ایشان پرورش پیدا کرد تا نظام طاغوتی را نپذیرد و در برابر آن قیام کند و این گونه نباشد که هرچه از جانب طاغوت به او تحمیل شد بپذیرد. وی با تصریح بر این که جوانان باید مسیری را اتخاذ کنند که با هرچه ضد امامت است مبارزه کنند، اظهار کرد: امروز دشمنان اسلام به این نتیجه رسیده اند که تنها راه براندازی اسلام، براندازی امامت و ولایت است چرا که در این 37 سالی که از انقلاب اسلامی گذشته است، از هر دری درآمده اند، دست رهبری به سینه شان خورده و با تمهیداتی که مقام ولایت مدیریت کرده است، فتنه آن ها از بین رفته است.


عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که تا این دست محکم و این مغز رسای حاکمیت و مدیریت حکیمانه رهبری بر مردم سایه افکنده، جای نفوذ در این ملت و جامعه را ندارند و اسلام قوی و قدرتمند بر مردم حاکم است. علم الهدی سپس به مسأله توافق هسته ای و اتفاقات سیاسی پس از آن اشاره کرد و افزود: در حوادث و رفت و آمدهای از خارج به داخلی که اخیرا در کشور اتفاق افتاده، این مسأله را لمس می کنیم که دشمنان در صددند طوری در کشور نفوذ کنند که سفره مردم را از زیر پای رهبری جمع کنند تا رهبری سقوط کند.

وی تصریح کرد: در بررسی برجام، این که بر سر توانمندی هسته ای ما چه بلایی بیاید، خیلی مسأله نیست و دولت تصمیم گرفته این محدودیت ها را ایجاد کند تا مشکلات اقتصادی را حل کند؛ مسأله ای که در بررسی برجام دیده می شود، مهار کردن کشور از سوی آمریکا است تا ملت و کشور را از مدیریت رهبری بیرون بکشد. طامام جمعه مشهد مقدس با طرح این سؤال که «چرا آمریکایی ها در نخستین گام پس از توافق، به جای باز کردن مسیر توسعه فناوری صنعت هوایی کشور، پای مک دونالد را به کشور ما باز کرده اند؟» گفت: آن ها می خواهند در درون جان مردم مسمومیت دینی به وجود آورند و نسل جوان ما را نسبت به مسائل دینی مسموم کنند.

علم الهدی تأکید کرد: این توطئه، توطئه خطرناکی است؛ مشکل برجام این است که آن ها راه را باز کرده اند تا بر مردم ما مسلط شده و بدین وسیله زیر پای رهبری را خالی کنند تا مدیریت حکیمانه ای نباشد که پاسخ فتنه ها و حیله آن ها را بدهد.
مرجع : انتخاب