به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۸۹۹۵۷
طراحی خودرویی برای فروش در بازار آمریکا

پورشه 918 اسپایدر سبز اسیدی/ تصاویر

گروه فناوری: پورشه 918 اسپایدر سبز اسیدی به تازگی برای فروش در بازار آمریکا معرفی شده و برچسب قیمت خیره کننده 2 میلیون 949 هزار دلاری را یدک می کشد که تقریبا دو میلیون دلار بیشتر از قیمت خرده فروشی پورشه 918 اسپایدر استاندارد است.
پورشه 918 اسپایدر سبز اسیدی/ تصاویر
این خودرو بی نظیر بدون تردید برای جلب توجه هر فردی در خیابان گزینه ای فوق العاده محسوب می شود.تنها دو دستگاه پورشه 918 اسپایدر سبز اسیدی تولید می شود و یکی از آنها در آمریکا حضور خواهد داشت.
این پورشه منحصر به فرد به بسته ارتقا Weissach مجهز شده که از ویژگی های آن می توان به قطعات فیبر کربنی، کالیپرهای ترمز سبز رنگ و همچنین رینگ های آلیاژی خاکستری فلز اسلحه که به سیستم قفل مرکزی مجهز شده اند، اشاره کرد. داخل کابین پورشه 918 اسپایدر سبز اسیدی نیز نظر هر بیننده ای را به سوی خود جلب کرده و وی را تحت تاثیر قرار می دهد. استفاده از چرم قهوه ای موکا در کنار اجزا داخلی به رنگ قهوه ای تیره و قطعات فیبر کربنی بر زیبایی های داخلی این خودرو افزوده اند.

تجمل و سرعت همواره پر هزینه بوده اند و منحصر به فرد بودن نیز همین گونه است. البته آن چه مالک پورشه 918 اسپایدر سبز اسیدی از این خودرو دریافت می کند برچسب قیمت تقریبا سه میلیون دلاری آن را توجیه خواهد کرد.





















مرجع : جوان خودرو