به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۹۲۷۵۴

نوفون زیرو؛ ابزاری برای درمان اعتیاد به موبایل

گروه فناوری: تلفن های هوشمند فعلی توانایی انجام کارهای مختلفی از برقراری تماس و فیلمبرداری تا گشت و گذار در وب و انجام بازی را امکان پذیر کرده اند. اما نظر شما درباره تلفن همراهی که هیچ چیزی ندارد و کاری انجام نمی دهد چیست؟ این ایده ای است که در پس معرفی تلفن همراه زیرو محصول شرکت نوپای نوفون قرار دارد.
نوفون زیرو؛ ابزاری برای درمان اعتیاد به موبایل
 زیرو هیچ ویژگی خاصی را در اختیار کاربر قرار نمی دهد و اندازه آن تقریبا برابر با آی‌فون 5 اپل است. زیرو دنباله‌رو نخستین مدل اولیه دستگاهی است که شرکت نوفون طی سال گذشته موفق شد بودجه مورد نیاز برای تولید آن را در کمپین وب سایت کیک استارتر تامین کند.
 امکانات زیرو حتی نسبت به نمونه اولیه کمتر شده و تنها به عنوان ابزاری که می تواند تمرکز کاربر را به زندگی عادی بازگردانده و اعتیاد به تلفن های هوشمند را کاهش دهد، شناخته می شود. ظاهر و اندازه زیرو هنگامی که در جیب شلوار کاربر قرار می گیرد حسی مشابه با یک تلفن همراه واقعی را منتقل می کند اما کاربر دیگر تمایلی به بیرون آوردن آن و گرفتار شدن در دنیای دیجیتال ندارد.
 
زیرو برای مقابله با روند سریع کاهش تعاملات اجتماعی و جدایی از زندگی واقعی در میان انسان ها شکل گرفته و برچسب قیمت 5 دلاری را یدک می کشد.
مرجع : خانواده ایرانی