به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۹۳۸۸۰

با ۹۹ دلار گوشی هوشمند بخرید

گروه فناوری: شرکت Bluboo گوشی هوشمندی به نام Xtouch عرضه کرده که تنها 99 دلار قیمت دارد و از کیفیت و امکانات قابل قبولی برخوردار است.
با ۹۹ دلار گوشی هوشمند بخرید
شرکت سازنده نتایج یک بررسی خود را در قالب فایل ویدیویی منتشر کرده که نشان می دهد این گوشی در برابر فشار و پرتاب به خوبی مقاومت کرده و حتی در اثر پرتاب یک بلوک آجری بزرگ هم آسیب نمی بیند.
این بلوک آجری که چهار برابر گوشی Xtouch است بعد از برخورد با آن دوتکه می شود، اما این گوشی مشکلی پیدا نمی کند.  گوشی Xtouch یا استفاده از شیشه های Gorilla glass 3 ساخته شده که طراحی آنها به گونه ای است که شیشه هایشان در برابر فشار ناگهانی به خوبی مقاومت می کنند. بررسی ها نشان داده احتمال مقاومت این گوشی ها در برابر شکسته شدن تا 60 درصد بیشتر است.
 
از جمله دیگر امکانات این گوشی می توان به نمایشگر 5 اینچی با دقت 1920 در 1080 پیکسل، سیستم عامل آندروید 5.1، 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی MT6753، دوربین 13 مگاپیکسلی Sony IMX214 در پشت و دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو، امکان استفاده از دو سیم کارت، سازگاری با وای –فای 802.11ac و استفاده از اثرانگشت به عنوان ابزار شناسایی، باتری 3050 میلی آمپری با قابلیت استفاده به مدت یک روز بعد از شارژ کامل اشاره کرد.  سه هزار خریدار اولیه این گوشی می توانند آن را به قیمت 99 دلار خریداری کنند و پس از آن قیمت این گوشی به 180 دلار افزایش می یابد.
مرجع : فارس