به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۹۴۵۸۷

تعمیر iPad pro آسان نیست!

گروه فناوری: اگر یک هنرمند یا یک متخصص هستید و گمان می‌کنید iPad pro برایتان مناسب است، می‌توانید آن را بخرید؛ هرچند که قیمتش اصلا مقرون به صرفه نیست و با قیمت مشابه می‌توان یک لپ‌تاپ خرید؛ البته مدیرعامل کمپانی اپل (تیم کوک)، عقیده دارد که این تبلت می‌تواند جایگزینی برای کامپیوترهای شخصی باشد.
تعمیر iPad pro آسان نیست!
اگر با نظر تیم کوک موافق هستید، یا به هر دلیل دیگری قصد خرید این دستگاه گران قیمت را دارید، بهتر است بدانید که تعمیر iPad pro آسان نیست!
درست است که در صورت نگهداری صحیح، هیچ مشکلی برای دستگاه پیش نمی‌آید و می‌تواند مدت طولانی برای شما کار کند، اما به هرحال، تعمیر آسان، مزیتی برای هر دستگاه محسوب می‌شود که طبق تست به عمل آمده توسط iFixit، تبلت iPad pro از آن برخوردار نیست.
 
بر اساس گزارش iFixit، این دستگاه در این زمینه از ۱۰ امتیاز ممکن فقط ۳ امتیاز گرفته و این موضوع بیشتر به این علت بوده که قطعات iPad pro به صورت محکم در جای خود چسبیده‌اند، به طوری که جدا کردن آنها مشکل است؛ به علاوه، صفحه نمایش و شیشه پنل جلویی به هم متصل هستند و جدا کردن و تعویض یکی از آنها به تنهایی خیلی سخت بوده، که البته این ساختار، به استاندارد گجت‌های امروزی تبدیل شده است. خبر خوب این است که باتری به برد دستگاه لحیم نشده و تعویض آسان و این بی‌دردسر باتری را امکان‌پذیر می‌کند و نکته جالب این که تعمیر این دستگاه، کمی از iPad mini 4 جدید که فقط ۲ امتیاز گرفته، آسان‌تر است.
مرجع : آی تی رسان