به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۲۱ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۹۶۳۲۳

کیف لپ‌تاپ نامرئی!

گروه فناوری:شرکت‌های سازنده لپ‌تاپ مواردی زیادی را در خصوصساخت لپ‌تاپ رعایت می‌کنند، یکی از این نکته‌ها حفظ اصول زیباشناختی است.
کیف لپ‌تاپ نامرئی!
خریداران نیز به دنبال لپ‌تاپ‌هایی قدرتمند و ظریف هستند، در این بین کیف لپ‌تاپ نیز اهمیت زیادی دارد و کاربران لپ‌تاپ همیشه به دنبال کیف‌هایی هستند که در کنار زیبایی بتواند امنیت لپ‌تاپ را نیز حفظ کند،‌اخیرا‌ کیفی ساخته شده که در کنار زیبایی از امنیت به خصوصی برای نگه‌داری لپ‌تاپ برخوردار است.
 جامعه‌ای را نمی‌توان نام برد که دزدی و سرقت در آن وجود نداشته باشد، یکی از این موارد سرقت لپ‌تاپ است،‌کالای نسبتاً گران‌ قیمتی که درون کیف‌‌های زیبا و شکیل به این‌ طرف و آن طرف حمل می‌شود.
 
همان‌‌گونه که اشاره شد،‌کیف‌های لپ‌تاپ سوژه‌ای بسیار مناسب برای سارقین هستند به خصوص اگر دارنده لپ‌تاپ مجبور باشد هر روز برای مدتی این کیف زیبا و گول‌ زننده را با خود به این طرف و آن طرف ببرد. اینجاست که خلاقیت به مبارزه با سارقین لپ‌تاپ آمده و شاهد کیف لپ‌تاپی هستیم که به صورت نامرئی طراحی شده است.
 
به این ترتیب می‌توانید لپ‌تاپ خود را در داخل این کیف ظریف و جالب گذاشته و پس از انداختن آن بر روی دوش، کاپشن یا ژاکت بپوشید تا لپ‌تاپ از دید سارقین مخفی بماند. از طرف دیگر در روزهای برفی و بارانی نیز وقتی این کیف را در زیر لباس خود به دوش داشته باشید،‌به راحتی از لپ‌تاپ در مقابل خیس شدن محافظت می‌شود.  در حال حاضر این کیف توسط طراح خوش‌فکر، دیوید وارد، (Dave Ward) در وب‌سایت جمع‌آوری سرمایه‌های مردمی Betabrand.com سرمایه مورد نیاز برای تولید را کسب کرده اما نکته اینجاست که تنها از طریق همین وب‌سایت می‌توان سفارش خرید گذاشت.



مرجع : فارنت