به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۹۶۶۹۳

معرفی لپ‌تاپ جدید ال‌جی با ۹۸۰ گرم وزن

گروه فناوری:با نزدیک شدن به نمایشگاه CES بسیاری از شرکت‌های بزرگ خود را برای معرفی محصولات جدید آماده می‌کنند. اما ال‌جی از همین حالا دست به کار شده و لپ‌تاپ ۱۵ اینچی و ۹۸۰ گرمی خود را به همراه چند مانیتور دیگر معرفی کرده است.
معرفی لپ‌تاپ جدید ال‌جی با ۹۸۰ گرم وزن
ال‌جی چند مانیتور جدید با یک لپ‌تاپ ۱۵ اینچی به وزن تنها ۹۸۰ گرم را معرفی کرد. لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی ال‌جی دارای صفحه‌نمایش از نوع IPS با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی است و در دو نسخه‌ی دارای پردازنده‌‌های نسل ششم Core i5 و Core i7 اینتل عرضه می‌شود.
ضخامت این لپ‌تاپ تنها ۱.۵ سانتی متر بوده و در زمان عرضه به بازار سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۵ اینچی خواهد بود. به علاوه ال‌جی برای این لپ‌تاپ وعده‌ی ۷ ساعت شارژدهی باتری نیز داده است.
 
همچنین ال‌جی سه مدل جدید برای مانیتورهای عریض ۲۱ به ۹ خود را معرفی کرد. این مانیتورها دارای صفحه‌نمایش با رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بوده و مجهز به اتصال تاندر بولت ۲ نیز خواهند شد. دو مدل UC98 و UC88 دارای صفحات نمایش خمیده و مدل UM88 نیز دارای صفحه نمایش تخت خواهد بود.  علاوه بر این نمایشگرهای عریض، ال‌جی دو مانیتور با رزولوشن 4K را از سری UD88 و UD68 نیز معرفی کرده است که دارای پورت یو‌اس‌بی نوع سی نیز هستند.
مرجع : زومیت