به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۹۸۵۳۱

4 تیم لرستانی با قراردادهای "صفر"!

گروه ورزشي:​ رئیس اداره ورزش و جوانان دورود می‎گوید: 4 تیم "گهر" در رده‎های سنی مختلف در لیگ‎های کشوری حضور دارند که قرارداد اعضای این تیم‎ها همگی "صفر" است.
4 تیم لرستانی با قراردادهای "صفر"!
محمود رحمتی در گفت‎وگو با ایسنا، منطقه لرستان، اظهار کرد: هم اکنون تیم نوجوانان گهر در لیگ دسته اول، جوانان در لیگ برتر، امید لیگ یک و تیم بزرگسالان در مرحله دوم لیگ دسته سوم کشور حضور دارند. وی با اشاره به مشکل‎های مالی این 4 تیم‎، ادامه داد: همه اعضای این تیم‎ها بومی هستند و قراردادشان "صفر" ریال است و با توجه به شرایط مالی نمی‎توانیم به بازیکنی پول بدهیم.
 
رحمتی خاطرنشان کرد: به جز تیم بزرگسالان که در مرحله دوم لیگ دسته سوم حضور دارد، بازی‎های سایر تیم‎ها شروع شده که تا همین جا بدهی‎های زیادی دارند و با ادامه‎ی این روند، امکان انصراف از لیگ‎ها وجود دارد. رئیس اداره ورزش و جوانان دورود بیان کرد: برخی از مسئولان قول کمک داده‎اند که هنوز خبری نشده است و امیدواریم هرچه سریع‎تر به این قول‎ها عمل کنند.
 
وی با بیان اینکه در شرایط بحرانی مالی قرار داریم، یادآور شد: با خواهش و تمنا و پول قرض کردن فعلاً این تیم‎ها را سرپا نگه داشته‎ایم و هر کاری می‎کنیم بخش خصوصی ورود نمی‎کند.