کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رقابت با رئال و بارسا سخت است

ایسنا , 26 دی 1394 ساعت 18:51

گروه ورزشی: سرمربی اتلتیکو مادرید رقابت با بارسونا و رئال مادرید در یک فصل را سخت عنوان کرد.


در هفته بیستم لالیگا اسپانیا برابر لاس پالماس قرار می‌گیرد. دیگو پابلو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی درباره آنتوان گریزمان گفت: توانایی بالای گریزمان مرا شگفت زده نمی‌کند. او همیشه آزادی مطلق دارد و در جای مناسب قرار می‌گیرد تا به حریفان ضربه بزند و دروازه آنان را باز کند. گریزمان بازیکن سریعی است که توانایی سرزنی دارد. او مهاجم کاملی است. اتلتیکو صدرنشین لالیگاست و همیشه تیم صدرنشین تحت فشار است. سرمربی آرژانتینی در این ارتباط اظهار کرد: تفکر ما تنها تمرکز روی تیم است و پس از آن کسب بهترین نتیجه در هر بازی است. به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. تنها چیزی که نیاز داریم بهتر شدن تیم و ارائه بازی کامل است و این موضوع ما را به نتیجه دلخواه می‌رساند. بازیکنان جوان رشد می‌کنند و این باعث پیشرفت تیم می‌شود.

 

سیمئونه درباره تغییرات در ترکیب تیم گفت: نیمی از فصل گذشت و به بازیکنان زیادی فرصت بازی دادیم و آنان پاسخ ما را دادند. این موضوع رقابت را در میان بازیکنان به وجود می‌آورد. سخت است تنها با 10 بازیکن در هر بازی پیروز شوید. فصل طولانی است و بازی های زیادی پیش روی هر تیم قراردارد. گاهی اوقات یک بازیکن در وضعیت بهتری نسبت به دیگر بازیکنان قرار دارد و از او در ترکیب استفاده می شود. فیفا پنجشنبه هفته گذشته اتلتیکو مادرید را به همراه رئال مادرید از خرید بازیکن محروم کرد. دو تیم مادریدی نمی توانند در تابستان 2016 و زمستان 2017 بازیکنی جذب کنند. سرمربی اتلتیکو دراین باره اظهار کرد: تا وقتی که به این حکم اعتراض نکنیم وضعیت تیم مشخص نخواهد شد و نمی‌توانیم کاری را زودتر از زمان مورد نظر انجام دهیم. تمرکز من روی بازی فرداست.

 

سیمئونه درباره رقابت با بارسلونا و رئال در 38 بازی گفت: در حقیقت رقابت با این دو تیم در یک فصل دشوار است و پیروزی در هر بازی نیروی زیادی از ما می‌گیرد. نتیجه گیری تیم در نیمه نخست کمتر دیده شده و اکثرا در نیمه دوم به پیروزی دست یافته‌ایم.


کد مطلب: 98880

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/98880/رقابت-رئال-بارسا-سخت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir