به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۹۹۱۲۲
«دی‌کاپریو»:

برای فیلم قبلی‌ام باید اسکار می‌گرفتم

گروه فرهنگی: «لئوناردو دی‌کاپریو» بازیگر 41 ساله هالیوودی امسال با فیلم «بازگشته» برای ششمین بار نامزد جایزه اسکار شده است.
برای فیلم قبلی‌ام باید اسکار می‌گرفتم
نقش آفرینی درخشان «دی‌کاپریو» در نقش «هیو گلاس» در فیلم مهیج «بازگشته» نه تنها جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگری مرد را برای او به ارمغان آورده است، بلکه وی در حال حاضر شانس اول کسب اسکار بازیگری است، اتفاقی که پیش از این هیچ‌گاه برای وی رخ نداده است.او در گفتگو در یکی از برنامه‌های شبکه «بی‌بی سی» در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کند توجه بیش از حد رسانه‌ها به نامزدی امسال او در اسکار در واقع او را از کسب جایزه دور کند پاسخ داد: "حقیقت امر این است که من پیش از این نیز در این شرایط قرار داشته‌ام. زمان‌هایی که فکر می‌کردم یک بازی یا فیلم از خودم یا دیگران سزاوار نامزدی در اسکار و توجه بیشتر از سوی مخاطبین و منتقدین است، اما این مساله از کنترل شما خارج است.

 

 

 

به گزارش «امپایر آنلاین»، پاسخ ضمنی «دی‌کاپریو» به این پرسش به نقش آفرینی او در فیلم «گرگ وال استریت» ساخته «مارتین اسکورسیزی» اشاره دارد، فیلمی که نه برای «دی‌کاپریو» و نه برای «اسکورسیزی» توفیقی به همراه نداشت و با انتقادهایی نیز همراه شد. این بازیگر هالیوودی ادامه داد: یک سال از زندگی‌ام را صرف فیلم «بازگشته» کردم و همه ما هر آنچه داشتیم برای فیلم ارائه کردیم.

 

وی همچنین در واکنش به نامزدی فیلم «بازگشته» در 12 شاخه جوایز سینمایی اسکار گفت: این نه تنها احساس خوبی است بلکه نشان می‌دهد که مخاطبین تا چه اندازه تمایل به دیدن فیلمی متفاوت دارند.

 

«دی کاپریو» اولین بار در سال 1993 برای فیلم «یه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می‌ده» نامزد جایزه نقش مکمل اسکار شد و سپس در سال‌های 2005 (هوانورد)،‌ 2007 (المالس خونین)، 2014 (گرگ وال استریت) و 2016 (بازگشته) نیز نامزد جایزه اسکار بازیگری شده است. وی برای فیلم «گرگ وال استریت» به عنوان بهترین تهیه‌کننده نیز نامزد اسکار شده بود.

مرجع : ایسنا