به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۹۹۲۸۱
ستاره پیشین میلان عنوان کرد:

کاکا: منتظر میلان بزرگ باشید

گروه ورزشی: ستاره پیشین میلان با وجود شرایط سخت این تیم اعلام کرد روسونری می تواند به روزهای اوج برگردد.
کاکا: منتظر میلان بزرگ باشید

به گزارش  گازتا دلو اسپورت، میلان زمانی از بهترین و آماده ترین تیم های فوتبال ایتالیا و اروپا بود و بهترین بازیکنان جهان را در ترکیب داشت. این تیم به راحتی قهرمانی در سری A را به دست می آورد و در لیگ قهرمانان اروپا هم از شانس های نخست کسب عنوان قهرمانی بود.اکنون اما شرایط تغییر کرده است و روسونری نه تنها در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد بلکه در فوتبال ایتالیا هم نمایش ضعیفی داشته و با تیم های صدرنشین، فاصله زیادی دارد.

 

کاکا یکی از ستاره های بزرگ تاریخ باشگاه میلان به شمار می آید که از سال 2003 تا 2009 برای این تیم بازی کرد و توانست موفقیت های زیادی از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و انتخاب به عنوان بهترین بازیکن جهان را به دست آورد.کاکا در این مورد گفت: همواره تلاش می‌کنم بازی های میلان را دنبال کنم. امیدوارم نتایج میلان بهتر شود و بار دیگر به روزهای اوج برگردد. مدت‌هاست از سران باشگاه میلان انتقاد می شود اما درست نیست کسانی از وضع باشگاه خبردار نیستند، به انتقاد بپردازند.

 

این بازیکن 33 ساله ادامه داد: با وجود شرایط سختی که میلان دارد، اطمینان دارم سیلویو برلوسکونی و آدریانو گالیانی می توانند این مشکلات را حل کنند. آنها برای نجات دادن میلان تلاش می‌کنند. منتظر میلان بزرگ باشید.میلان در فصل جاری سری A با هدایت سینیشا میهایلوویچ، از 20 بازی تنها 32 امتیاز به دست آورده و در رده ششم جدول جای دارد.

مرجع : ایسنا