کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آندره پیرلو عنوان کرد:

پوگبا بهترین بازیکن جوانی است که دیده‌ام

ایسنا , 2 بهمن 1394 ساعت 17:32

گروه ورزشی: آندره پیرلو به تمجید از هافبک یوونتوس پرداخت و او را بهترین بازیکن جوان جهان معرفی کرد و پیش‌بینی کرد پیشرفت او ادامه داشته باشد.


پوگبا در آخرین فصل از حضور سرالکس فرگوسن روی نیمکت منچستریونایتد از نیمکت‌نشینی‌های متوالی و بی‌اعتمادی اعضای کادر فنی تیم به او خسته شد و به یوونتوس ملحق شد، تیمی که بستر درخشش و تبدیل شدن به یکی از پرطرفدارترین بازیکنان حال حاضر جهان را برایش فراهم کرد. گفته می‌شود که منچستریونایتد هم یکی از تیم‌هایی است قصد جذب پوگبا را دارد اما پیرلو نظر دیگری دارد. او گفت: اینکه خیلی‌ها به پوگبا علاقه دارند تعجبی ندارد. زمانی که خوب کار کنی توجه باشگاه‌های مهم اروپا را جلب می‌کنی و در واقع همیشه این طور بوده است. به نظر من که پوگبا در یوونتوس راضی است. می‌دانم که او روی تمام کردن فصل جاری با یوونتوس تمرکز دارد. او ممکن است به هر تیمی ملحق شود اما من بعید می‌دانم که او به منچستریونایتد برود.

پیرلو هافبک سابق یوونتوس در مورد او گفت: ما در تمرینات می دیدیم که او بازیکن فوق العاده ای است. در آن وقت او لاغر تر بود ولی پاهایی قوی دارد ، اما اکنون شرایط فیزیکی بهتری دارد که می تواند به او کمک زیادی کند. مردم می گویند در ایتالیا جوان تر ها نمی توانند زیاد باز ی کنند، ولی اصلا این طور نیست ، اگر بازیکن جوانی خودش را بتواند اثبات کند، حتما به ترکیب تیمش راه پیدا می کند. برای مثال دونارومای 16 ساله در میلان نیز اینگونه است.

پوگبا که حالا جایگزین پیرلو در خط هافبک یوونتوس است، تنها بازیکنی نیست که با ستاره ایتالیایی مقایسه می شود و از دنیلو کاتالدی در لاتزیو و مارکو وراتی در پاریسن ژرمن نیز همواره به عنوان جایگزین های وی در تیم ملی ایتالیا، یاد می شود. اما پیرلو با این مقایسه ها کاملا موافق نیست.

پیرلو در ادامه به تمجید از مارکو وراتی پرداخته است با این حال می گوید که هافبک پی اس جی شباهت چندانی به خود او ندارد: وراتی بازیکنی شبیه به من نیست. اما او بازیکنی است که می تواند تا 20 سال آینده هم برای تیم ملی ایتالیا بازی کند.


کد مطلب: 99450

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/99450/پوگبا-بهترین-بازیکن-جوانی-دیده-ام

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir