به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۰
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۰۴ ساعت ۰۱:۱۸
کد مطلب : ۹۹۵۸۴
اصلاح‌طلبان هنوز هم می‌توانند نیرو وارد مجلس کنند

ردصلاحيت‌ها جلودار اصلاح‌طلبي نمي‌شود

می‌توانیم به قطع بگوییم که 30 میلیون رای داریم.
گروه سياسي:یک عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان گفت: وارد بازی‌های سیاسی نمی‌شویم با تمام رد صلاحیت‌ها هنوز هم می‌توانیم به تعداد کل کرسی‌های مجلس کاندیدا معرفی‌ کنیم.
ردصلاحيت‌ها جلودار اصلاح‌طلبي نمي‌شود
به گزارش ایسنا، محمد جواد حق شناس در همایش مشترک میزهای استانی و شورای اصلاح طلبان استان‌ها اظهار کرد: باید نگاهمان را به این موضوع معطوف کنیم که چرا این رد صلاحیت‌ها صورت است و با چه هدفی انجام شده است؟ وی گفت: نتیجه‌ رد صلاحیت‌ها کاهش مشارکت است که با سیاست‌های نظام، اصل جمهوری اسلامی و سیاست‌های امام خمینی (ره) و رهبری مغایرت دارد.

این عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان ادامه داد:‌ دومین نتیجه ایجاد شوک در مجموعه اصلاحات و خردگرایانی است که با هر نوع افراط‌گرایی مقابله می‌کند. وی افزود: سومین هدف هم دولت است؛ آن هم با این کلیدواژه که دولت روحانی اولین دولت چهارساله موجود خواهد بود. این عضو حزب اعتماد ملی با بیان اینکه نباید ظرفیت اصلاح طلبی را دست کم بگیریم، گفت: قطعا رای عمومی برای اصلاح طلبان است. 18 میلیون رای در سال 92 را پای صندوق‌های رای آورده‌ایم. الان می‌توانیم به قطع بگوییم که 30 میلیون رای داریم.

وی گفت: در جواب آن‌هایی که می‌گویند اصلاح طلب‌ها رد صلاحیت شدند و دیگر کاندیدایی نداریم می‌گویم مگر مهم است که خودمان روی صندلی بنشینیم. باید سعی کنیم کسانی که اصلح هستند را وارد مجلس کنیم. قطعا هنوز هم در جریان اصلاحات تعدادی نیرو داریم که می توانیم وارد لیست اصلاح طلبی کنیم. جوان‌ها و استعدادهای جامعه را دریابیم و مشی اصلاح طلبی را دنبال کنیم. ما می‌توانیم برای کل مجلس لیست انتخاباتی بدهیم.