کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش وزیر ارشاد به مصاحبه سالار عقیلی

ایرنا , 6 بهمن 1394 ساعت 17:34

گروه فرهنگی: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنرمندانی که با شبکه های ماهواره ای خارجی مصاحبه کنند از حمایت های این وزارتخانه محروم خواهند شد.


علی جنتی عصر سه شنبه در حاشیه بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز که در قزوین در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران تصریح کرد: هیچ هنرمندی نباید اقدام به این کار بکند و این حرکت مردود است.وی افزود: اما مشخصا در مورد خواننده معروف، 'سالار عقیلی' باید بگذاریم تا از خارج برگردد و در مورد این اتفاق توضیح دهد و نباید قضاوت پیش از موعد بکنیم.

عقیلی، از خوانندگان موسیقی سنتی که تاکنون کنسرت های گوناگونی را در داخل و خارج کشور برگزار کرده است و در چند روز اخیر انتشار عکس هایی از حضور وی در یکی از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و گفت و گویش با این شبکه، خبرساز شده است.
وی که تاکنون آلبوم هایی از جمله 'مایهٔ ناز، سبوی تشنه و بادهٔ نوشین' را منتشر کرده، تیتراژ چندین مجموعه تلویزیونی را نیز اجرا کرده که سریال 'معمای شاه' آخرین کار اوست که اکنون از شبکه یک سیما پخش می شود. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز سه شنبه برای شرکت در بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز به استان قزوین سفر کرده است.


کد مطلب: 99876

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/99876/واکنش-وزیر-ارشاد-مصاحبه-سالار-عقیلی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir