به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۹۹۸۹۲

اولین تصاویر از ال‌جی G5 منتشر شد!

گروه فناوری: به تازگی تصویری از تازه‌ترین اسمارت فون ال‌جی با پوششی عجیب و غریب منتشر شده است که احتمالا همان جی 5 است.
اولین تصاویر از ال‌جی G5 منتشر شد!
این تولید کننده بزرگ کره‌ای که قرار است در تاریخ 21 فوریه و در مراسمی از جدیدترین پرچم‌دار خود رونمایی کند، در حال نهایی کردن آخرین و احتمالا خاص‌ترین اسمارت فون تاریخ خود است.
 بهره گیری از سیستم دوربین دو گانه در عقب آن‌هم با استفاده از دو لنز 16 و 8 مگاپیکسلی یکی از مهم‌ترین تغییرات G5 است. همچنین شایعاتی که پیش از این نیز مطرح شده بود نشان می‌دهد که دوربین دوم این پرچم‌دار احتمالا از فناوری به کار گرفته شده بر روی V10 بهره خواهد برد.
 
این پرچم‌دار که از حسگر اثر انگشت نیز برخوردار است، آن را دقیقا زیر لنزهای دوربین عقب قرار داده است.  یکی از مهم‌ترین تغییراتی که احتمالا G5 آن را تجربه خواهد کرد، مربوط به کلیدهای فیزیکی آن است. بر خلاف تمام اسمارت فون‌های سری G از G2 به بعد که کلید همگی به پشت دستگاه انتقال یافته‌اند، این بار ال‌جی تصمیم گرفته است آن‌ها را به سمت چپ پرچم‌دارش تبعید نماید. اتفاقی که اگر به صورت ۱۰۰درصد تایید شود، معلوم نیست چه واکنشی از سوی هواداران این کمپانی را در پی داشته باشد.
 
درگاه سیم کارت و رم میکرو SD نیز در سمت راست این محصول قرار داشته و اسپیکر در بخش راست پورت میکرو USB که این بار از نوع Type-C است، قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که ال‌جی به این نتیجه رسیده که پشت این اسمارت فون فلزی، مکان خوبی برای قرار گیری کلیدهای معروفش نیست.





مرجع : آی تی رسان