به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۹۹۹۷۱

کاپلو:مورینیو چنین کاری نمی‌کند

گروه ورزشی: سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال روسیه تاکید کرد ژوزه مورینیو از آن دست مربیانی نیست که به باشگاهی برای بر عهده گرفتن هدایت آن، نامه بنویسد.
کاپلو:مورینیو چنین کاری نمی‌کند
رسانه های انگلیسی در چند روز اخیر از احتمال زیاد حضور مورینیو روی نیمکت منچستریونایتد خبر داده و نوشتند سرمربی پیشین چلسی در نامه‌ای به سران یونایتد از آنها خواسته تا هدایت این تیم را به او بدهند.فابیو کاپلو در واکنش به این اتفاق گفت: چنین چیزی را به هیچ وجه قبول ندارم. مورینیو چنین کاری را انجام نخواهد داد. مدیر برنامه های او خورخه مندس است که از بهترین ایجنت‌های جهان است. او نیازی به این کار ندارد.

 

او ادامه داد: ژوزه مورینیو هدایت منچستریونایتد را بر عهده خواهد گرفت اما در صورتی که پیشنهاد مربیگری به او داده شود. در صورتی که با او تماس نگیرند، این انتقال صورت نخواهد گرفت.کاپلو که پیشینه مربیگری در رئال مادرید را هم دارد، تاکید کرد این احتمال وجود دارد که ژوزه مورینیو هدایت رئال مادرید را بر عهده بگیرد و بار دیگر به این تیم برگردد. او در این‌باره هم اظهار کرد: زیدان به تازگی به عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شده است و باید ببینیم او چه عملکردی خواهد داشت. البته باید بگویم این احتمال وجود دارد که مورینیو به رئال برگردد و بار دیگر هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

 

مورینیو قبل از آمدن به چلسی، هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت. او در سه سال حضور در سانتیاگو برنابئو نتوانست نتایج خوبی به دست آورد و به همین خاطر هم برکنار شد. او یکی از گزینه های بدست گرفتن هدایت رئال بود اما هواداران این تیم دوست داشتند زیدان سرمربی تیمشان شوند و پرس هم با درخواست شان موافقت کرد.

مرجع : ایسنا