کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راه‌اندازی پرواز مستقیم لندن

ایسنا , 7 بهمن 1394 ساعت 18:19

گروه اقتصادی: معاون عملیات هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از حضور نمایندگان ایرلاین انگلیسی بریتیش ایروز از روز گذشته در ایران خبرداد و گفت: نمایندگان این ایرلاین انگلیسی آمادگی خود برای راه اندازی پرواز مستقیم لندن-ایران را اعلام کردند.


محمد خداکرمی گفت: نمایندگان شرکت هواپیمایی ملی انگلیس (بریتیش ایرویز) روز گذشته به ایران سفر و برای راه‌اندازی پرواز مستقیم لندن-تهران اعلام آمادگی کردند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر پرواز مستقیم بین تهران و لندن توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) انجام می‌شود ادامه داد: اما شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز از حدود ۴- ۵ سال پیش به دلیل تحریم‌ پرواز مستقیم خود به ایران را قطع کرده بود.

 

معاون عملیات هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری درباره زمان ‌راه‌اندازی این پرواز گفت: از گذشته یادداشت تفاهم بین دو کشور در حوزه انجام پرواز مستقیم وجود داشته است.

 

خداکرمی ادامه داد: شرکت‌های هواپیمایی ایرفرانس و کی.ال. ام فرانسه نیز برای راه‌اندازی پرواز مسقتیم خود به ایران اعلام آمادگی کردند و در آینده نزدیک پرواز مستقیم با این کشورهای نیز توسط این ایرلاین‌ها راه‌اندازی می‌شود.پیش از این نیز معاون عملیات هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفته بود: شرکت‌های هواپیمایی ایرفرانس، K.L.M و بریتیش ایرویز طی مکاتبات و جلسات با سازمان هواپیمایی کشوری برای راه‌اندازی پروازهای خود اعلام آمادگی کردند و طی دو تا سه ماه آینده پروازهای خود را به مقصد کشورمان راه‌اندازی می‌کنند.

 

خداکرمی همچنین از آمادگی شرکت‌های هواپیمایی اسپانیایی، ژاپنی و ایرایژیای مالزی نیز در حال مذاکره برای حضور در حمل و نقل هوایی ایران خبرداده بود.


کد مطلب: 99987

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/99987/راه-اندازی-پرواز-مستقیم-لندن

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir