به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۲۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۲۱۷۸۵۷
100بار دیگر هم انتخابات شود باز به روحانی رای میدهیم !

حالا که مجلس هم دست شماست؛ بسم‌الله!

انتشار مطالب وارده به سایت، لزوما دیدگاه تحریریه بهارنیوز نیست
گروه سیاسی: امیر رادمنش از خوانندگان بهارنیوز، با ارسال نقدی به سایت نوشته است: ممنون از سایت خوب بهار، من دیدم که کامنت‌های توهین آمیز این جماعت سازماندهی شده را انتشار می‌دهید از شما می‌خواهیم که این پیام بنده را در سایت انتشار دهید که عدالت اجرا شود.
این روزها لشگر کامنت‌گزار که قبلا هم از تریبون‌های رسمی موجودیت و سازماندهی آنها اعلام شده به صورت هماهنگ در اینستاگرام و سایت‌های داخلی به مردم بخاطر انتخابشان در سال 96 می‌تازند. گویا هنوز هم بدجوری از این انتخابات به مشکل خوردند و نمی‌توانند باخت فضاحت‌بار خود را با هزینه‌های نجومی بابت تبلیغات و بکارگیری تمام تریبون‌های رسمی و نهادها و ..... فراموش کنند. باز هم در مقابل ملت نه بزرگ شنیدند و رسما به سنگ‌اندازی و ایجاد دولت موازی اعتراف کردند (سخنان سعید جلیلی) اما ما به عنوان مردمی که به جناب روحانی رای دادیم هیچگاه از رای خود پشیمان نیستیم.
این افراد به ظاهر طلبکار فراموش کردند که نتیجه 3 دوره مجلس و دو دولت هیچ چیزی نبود جز 960 میلیارد دلار بر باد رفته. مگر مملکت گل و بلبل تحویل داده‌اید اینگونه افسار پاره می‌کنید و حق‌طلب شدید؟
یادتان رفته مملکت را با رشد 6/8 و تورم 45 درصد و رشد خالص اشتغال 0 تحویل داده‌اید. یادتان رفته با 3 دوره مجلس افراطی و دو دوره دولت با اعمال تحریم های سال 90 رسما اعلام کردید به آخر خط رسیدید؟
شما جماعت فحاش چه گلی در این دوره‌ها به سر کشور زدید؟ با 960 میلیارد دلار منابع دلار را از 800 تومان به 3900 تومان رساندید. با 960 میلیارد دلار منابع در هشت سال 75 هزار نفر شغل خالص به وجود آوردید. شمایی که در تلویزیون و تمام تریبون‌ها و حتی قسمت کامنت‌ها جز فحاشی و توهین حرف دیگری ندارید آیا خود را به خاطر این همه خراب‌کاری بی مسئولیتی و... در 3 دوره مجلس و دو دوره دولت سرزنش می‌کنید؟ نتیجه رای شما چی بوده؟ همان مسکن مهری هم که سنگش را به سینه می‌زنید 70 درصد آن در این دولت کامل شد. منتهی با امکانات برق و آب و جاده و... شما تنها 400 هزار خانه تحویل مردم دادید در آخر قیمت مسکن را 6برابر کردید و قیمت زمین را 9 برابر آن هم بدون امکانات! مملکتی که تورمش 10 درصد بود و رشد اقتصادیش 5/4 مثبت بود را به کجا کشاندید با تفکر شما با تلف کردن 960 میلیارد دلار منابع به دوران سیاهی وارد کردید و حالا می‌گویید چرا گند و کثافاتی که زدید را دولت و ملت نمی‌توانند پاک کنند؟ اگر دلار در دوره روحانی افزایش یافت در همه دولت‌ها این افزایش بوده و درآمد ارزی دولت بخاطر تحریم‌ها به شدت کاهش یافته بود. شما که تنها 1/5 سال تحریم بودید چه گلی به سر کشور زدید؟ 960 میلیارد دلار کجا رفت؟ چرا دلار 800 تومانی، شد 3900 تومان! این دولت با 6 سال تحریم و کمترین درآمد و منابع دارد مملکت را می‌چرخاند و هم هزینه شعارهای بی نتیجه شما را در منطقه پرداخت می‌کند.
شما باید ممنون حسن روحانی باشید که در سخت‌ترین دوران و زیر فشارهای جهانی با کمترین منابع در 8 سال تعداد کل شاغلان را از 20 میلیون شما به 24 میلیون نفر رساند. شما باید ممنون روحانی باشید که تمام هزینه های سیاست های منطقه ای شما را پرداخت کرد. با همان برجامی که شما به آن می‌تازید. حال دیگر در مجلس 104 نماینده لیست موسوم به امید از 290 نفر نماینده نیستند و 85 درصد امورات کشور دست شما است. این گوی و این میدان هرچند کارنامه سیاه شما در 3 دوره مجلس یکدست و 2 دوره دولت درمقابل دیدگان همگان است. حال بنشینید و داد و فریاد بزنید و فحاشی کنید! ما به رایی که دادیم افتخار می‌کنیم.
 

حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ ۱۶:۱۵
کلهم اجمعین در مدیریت نمره مردودی گرفته‌اند. به جز 8 سال دوره آقای خاتمی که در مجموع اوضاع کشور بخاطر روابط نسبتا خوب با دنیا، ثبات داشت و خود من شخصا در بهترین نقطه غرب تهران یک واحد 120 متری آپارتمان را با مقداری اندوخته و وام بانکی 30 میلیون تومان خریدم. قیمت همین آپارتمان الان 3 میلیارد هستش. نتیجه اینکه در این 16 سال پس از آقای خاتمی اوضاع روز به روز بدتر شده لذا نه جای دفاعی از روحانی می ماند نه احمدی‌نژاد. خصوصا روحانی بخاطر مواضعش در قبال اعتراضات دی 96 و آبان 98 از چشم همه افتاد. (368000)
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ ۱۷:۱۸
جناب یک بار دیگه مطلبو کامل بخونین لطفا (368003)
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ ۱۶:۴۰
دیگه تمام ماجرا (368002)
Amir
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ ۱۷:۳۹
کی به کیه...؟؟ شما هم هی واسه خودت آمار در کن! (368005)
اهورا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ ۱۸:۳۶
راست میگه دیگه . کدوم آمار ساختگی چه غلطی کردید با درآمد های نفتی (368007)
۱۳۹۹/۰۳/۱۹ ۰۹:۵۵
درامد نفتی دست رئیس جمهوره؟ (368033)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ ۱۸:۳۷
سلام
آقا امیر.... آقا امیر...
پاشو از خواب ....
هنوز خوابی..... (368008)
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ ۲۱:۲۲
بیدار جان با 960میلیارد دلار چه غلطی کردید .

دمش گرم بدجور سوزوندتون😃😃😃😃 (368011)
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ ۲۱:۲۴
لشگر کامنت گزار😂😂😂😂😂😂

دمش گرم . (368012)
۱۳۹۹/۰۳/۱۹ ۰۸:۲۱
سنش کمه سنش که بالا بره پخته تر میشه (368028)
۱۳۹۹/۰۳/۱۹ ۱۱:۳۷
دمت گرم خوب گفتی. همشون عین همند مثل اخر داستان قلعه حیوان. (368040)
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ ۲۲:۵۸
اگه یکم عقل داشتی میفهمیدی که برای چی نظرت منتشر شد تا بقیه با دیدن اون به طیف شما حمله کنن (368015)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ ۲۳:۲۴
مجلسی که رئیسش ۱۸درصدی است و تمام کرسی های دیگرش انتصابی

کجاش اینهمه به به و چهچه داره
.
.
نماینده ی همه‌ی مردم نیست مجلس یازدهم
.
رئیسش املاک نجومی
.
هیئت رئیسه همه بازنشستگان سپاه پاسداران
.
این یعنی خلاف وصیت نامه امام خمینی و قانون اساسی مبنی بر. عدم دخالت نظامیان در سیاست
.
پس مجلسی که بر خلاف نظر امام راحل و قانون اساسی شکل بگیرد بهتر همان که در انتخابات شرکت نکردم (368017)
۱۳۹۹/۰۳/۱۹ ۰۱:۵۲
چرا خودت گول میزنیی یه کار درست تواین۶ سالرا بگو برخام مسکن ملی تورم بنزین پر کردن باسیمان دلارطلا خودرو .بازم بگم یا نه (368020)
۱۳۹۹/۰۳/۱۹ ۰۸:۲۰
عزیزم ایناییی که دولت روحانی را نقد می کنند لزوما اصولگرایان نیستند
کار اصلاح طلبها و کارگزارانی ها برای همیشه تمام شده و فرقی بین این دو گروه هم در عمل نیست
در دههه 70 که تحریمی هم نبود همین جماعت کارگزاران بودند بر سر کار و تورم شدیدی ایجاد کرده بودند
مردم هم رایی به اونها در 98 ندادند در 1400 هم رای نخواهند داد (368026)
۱۳۹۹/۰۳/۱۹ ۰۹:۰۴
واقعا متاسفم برای کج فهم هایی مثل شما (368032)
Azerbaijan
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۳/۱۹ ۱۱:۳۵
...صادق زیباکلام. میگه که امنیتی ها باید اجازه بدن تا با رسانه های خارجی مصاحبه کنم مثل اینکه زن یه حاجی سنتی بازاری است که با اجازه آقاش باید آب بخوره. میشه مجسم کرد که برادربزرگ ها یه مقاله میدن دستش و ایشون هم باید برای بی بی سی بخونه. امیرجان ببین اکبر طبری رو ... همشون دستشان تو یه کاسه است. اینه جنگ های زرگری است. عزیزی خوب گفته اینجا تمومه ماجرا. بخدا محمد رسول اف سیاه نمایی نمیکنه حتی تو یه روستای درندشت هم فساد بیداد می کنه. ......... (368038)
Al
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۳/۱۹ ۱۱:۳۶
و آیا آدم درستی در این سیستم پیدا می شود یا نه؟ (368039)
۱۳۹۹/۰۳/۱۹ ۱۲:۵۵
آقاي رادمنش اگر اينها هم دوباره مثل طيف شما كار نكنند دوباره از مردم سيلي خواهند خورد (368043)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۳/۱۹ ۱۶:۰۵
سیاست خارجی وتقابلی که با جهان وغرب ازسوی سران نظام در این ۴۰ سال با فراز ونشیب بسیار برقرار بوده واثر ان بر قیمت نفت وصادرات وسرمایه گذاری تولید این شرایط را برای کشور ایجاد کرده ورییس جمهور ومجلس تدارکات چی بوده اند و ۲۰درصد بیشتر حاصل مدیریت انها نبوده ودولتمردان هم همان۱۰۰۰ نفر بوده اند که عملکرد ضعیفی د تمام این سالها داشته اند ونباید تفاوت ماهوی برای هر دو جریان سیاسی قایل شد تورم وسقوط ارزش پول ملی نشانه سقوط ازاد اقتصادایران است مانند ونزولا وزیمباوه (368051)