کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خود را اصولگرا مي‌نامند اما به هيچ اصولي پايبند نيستند حتي به قانون!

28 آبان 1400 ساعت 18:46


گروه سیاسی: متن انتقادی زیر در یکی از کانال‌های خبری تلگرامی منتشر شده است:
🔻آیا می‌دانستید که، در ایران گروهی که شش سال تمام و از هرتریبونی برجام را خسارت محض و ننگین‌ترین قرارداد تاریخ ایران می‌دانستند و معتقد بودند که باید آن را آتش زد و از آن خارج شد، حالا که خود بر سر کار آمده‌اند، یکی از شروط اساسی شان این است که امریکا باید تعهد بدهد که حتی با تغییر رئیس‌جمهور هم از برجام خارج نمی‌شود!؟
🔻آیا می‌دانستید که، در ایران گروهی هستند که مخالف واردات واکسن خارجی بودند و حالا که خود مسئولیت اداره کشور را به عهده گرفته‌اند بیشترین واکسن خارجی را وارد کشور کرده‌اند!؟
🔻آیا می‌دانستید که، گروهی در ایران ویروس کرونا را یک دروغ بزرگ و توطئه  اجانب و واکسن را هم توطئه‌ای برای دستکاری ژن مردم و ایرانیان می‌دانستند ولی حالا که خود مسئولیت گرفته‌اند اعلام نموده‌اند که کسانی که واکسن نزده اند حق مراجعه به محل کار و ادارات دولتی و حتی سفر رفتن هم ندارند!؟
🔻آیا می‌دانستید که، گروهی در انتخابات ریاست‌جمهوری، با شعار اینکه دولت ما دولتی نیست که بستگان خود را به روی کار بیاورد حالا بر مسند قدرت نشسته و تقریباً  همه پستهای دولتی و خصولتی را به آشنایان، آقازاده‌ها، دامادها، برادردامادها، و بستگان خود داده‌اند!؟
🔻آیا می‌دانستید که، جماعتی دراین کشور در دولت قبل نامه نوشتند، طومار جمع کردند، دستور گرفتند و با تبلیغات و سخنرانی مانع از ورود واکسن خارجی و جلوگیری از شیوع کرونا شدند و حالا رئیس‌جمهور قبلی را به اتهام عدم ورود واکسن خارجی به دادگاه معرفی کردند!؟ و آیا می‌دانستید که رییس دولت قبلی بخاطر کرونا باید محاکمه شود و وزیر بهداشت همان دولت بخاطر عملکرد خوبش! در مبارزه با کرونا  را شهید زنده خواندند!؟
🔻آیا می‌دانستید که، گروهی به قدرت رسیده اند که حقوق‌های نجومی که برای دولت قبل حرام بود را، برای خود حلال و قانونی می‌دانند، افزایش حقوق بازنشستگان در دولت قبل را غیرقانونی میدانند، خودشان را موظف به حمایت بی قید و شرط از ملت های دیگر می دانند و بودجه برای پرداخت حقوق به کارگران کشور خود ندارند!؟
🔻آیا می‌دانستید که، این گروه که با حذف همه رقبای خود و در یک انتخابات غیر رقابتی به قدرت رسیدند از طالبان خواسته اند که در افغانستان دولت فراگیر تشکیل دهند و سخنگوی طالبان پاسخ داده که چرا خودتان در ایران اینکار را نکردید!؟
🔻آیا می‌دانستید که، این گروه خود را اصولگرا می داند ولی به هیچ اصولی حتی قانون پایبند نیست!؟


کد مطلب: 306070

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/note/306070/خود-اصولگرا-مي-نامند-اما-هيچ-اصولي-پايبند-نيستند-حتي-قانون

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir