کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای وزیر بهداشت؛ یک زنگ بزنید به سفیر چین!

15 دی 1400 ساعت 16:07


گروه سیاسی: محمد مهاجری- فعال رسانه‌ای- در متنی نوشت: به نظر می‌رسد وزیر بهداشت دولت سیزدهم را همان جریان سیاسی ذی‌نفوذ در دولت گذشته اداره می‌کند. سیاسی بودن حتی برای وزیر بهداشت، شاید امر نکوهیده‌ای نباشد، اما ورود به این عالم بدون داشتن بصیرت و نابرخورداری از اطلاعات لازم، پوست موز است.

آقای عین‌اللهی زمانی وزیر شد که اوضاع گل و بلبل بود. اگر نمی‌دانند بدانند که هیچ کشوری حاضر نبود در اوج کرونا به ‌صورت انبوه، واکسن در اختیار ایران بگذارد. 
وقتی رئیس دولت قبل متوجه شد پذیرفتن حرف مخالفان واردات واکسن (همچون آقای عین‌اللهی) جنایت در حق مردم است و نیز وقتی یقین کرد تولید واکسن داخلی سراب است، از رئیس‌جمهور چین درخواست کمک کرد. 
طبیعی است کشوری پهناور با جمعیت یک میلیارد و چندصدمیلیونی، نیاز ما را به خودش ترجیح ندهد و به رئیس‌جمهور ایران قول بدهد در اولین فرصت امکان ارسال واکسن را فراهم کند. یعنی وعده کرد ١٠٠ میلیون واکسن سینوفارم را شهریور به ایران تحویل دهد. دست بر قضا واکسن‌ها وقتی به ایران رسید که آقای عین‌اللهی سرنگ به دست منتظر تزریق بود.
چنانچه آقای وزیر نیازمند اطلاعات دقیق‌تر هستند، دستور بفرمایند منشی‌شان تلفن همتای چینی‌شان یا شماره سفیر چین در تهران را بگیرد و جناب وزیر با آنها صحبت کند تا همه ‌چیز معلوم شود.


کد مطلب: 314567

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/note/314567/آقای-وزیر-بهداشت-یک-زنگ-بزنید-سفیر-چین

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir