به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۳۱۶۷۵۸

اصولگرایان شورش را در آورده‌اند!

گروه سیاسی: احمد زیدآبادی در یادداشتی نوست: برخی از این رسانه‌های اصولگرا به جای دفاع منطقی از یک رابطۀ متوازن و معقول با جمهوری خلق چین، در حمایت از تمامیت سیاست چینی‌ها، چنان شور و حرارتی به خرج می دهند که دیگر واقعاً شورش در آمده است.
با این حدت و حرارتی که این رسانه‌ها در جانبداری از رفقای چینی به خرج می‌دهند بیم آن می‌رود که به زودی اعلام کنند: کی گفته که این دوستان چینی کمونیست هستند؟ آنها به واقع شیعه‎اند اما برای عدم تحریک هواداران مائو تسه تونگ، تقیه پیشه کرده‌اند و الکی خود را بی‌خدا و کمونیست معرفی می‌کنند.
یا اینکه بگویند:
دین واقعی در این دنیا همین کمونیسم چینی است زیرا مگر غیر از این است که جوهر دین مخالفت با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست؟ و مگر غیر از این است که کمونیست‌های چینی سردمدار واقعیِ مخالفت با استکبار آمریکا در جهانند؟
یا اینکه پیشنهاد کنند:
این ایغورهای سلَفی با اصراشان بر حفظ هویت دینی خود، سبب‌سازِ زحمت و پریشان خاطری حزب کمونیست چین شده‌اند به طوری که ارتش خلق مجبور به سرکوب آنها شده و این مسئله زمینۀ بهره‌برداری تبلیغاتی دنیای استکبار را فراهم کرده است تا آنجا که آمریکای جهانخوار و ایادیش، با متهم کردن رفقای چینی به نقض حقوق ایغورها، جوامع مسلمان را علیه پکن تحریک می‌کنند. پس برای خلع سلاح استکبار در این مورد، بهتر نیست ایغورها را کلاً مرتد و غیر مسلمان اعلام کنیم و یا خودمان در سرکوب آنها سهیم شویم تا از رفقای چینی در این مورد رفع اتهام شود و آنها با خیال راحت مشغول مبارزه با استکبار شوند؟
برچسب ها: احمد زید آبادی

مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۳۰ ۲۱:۱۷
این اصول گرا ها همانند کمونیستها فکر میکنند که میگفتند هدف وسیله را توجیه میکند انسانیت واخلاق وعدالت وحقیقت ودیانت برای انها بی معنی است از مواهب ونعمت وقدرت برخوردارند با شیطان هم متحد میشوند رحمائ علی کفارند برای فریب قشر ساده دل پیاده نظامشان که نمیتوانند با پول تامین شان کنند مزورانه این توجیحات را می اورند برای ما رسوایند (381748)
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۲۱:۵۵
کلا اصول گرا اصلاح طلب و یا هر اسمی در ایران چپاولگر و اختلاسگرند این عناوین فقط برای بهتر چپاول کردن مردم و غارت مملکته 43 ساله کار اینا همینه هر روز هم بدتر میشه چون این یک اصله قدرت فساد میاره فرقی هم نمیکنه چون اینها هم دزدن وهمه از هم آتو دارن نمیتونن هم دیگر را افشا کنن در کل فساد چه مالی و یا غیره سیستماتیک شده اگر بخواهی در این مملکت سالم کار کنی فنا میشی پس باید هم رنگ جماعت اختلاسگرها بشی تا در قدرت بمانی و این دور ادامه داره مهم هم نیست چه کسی رییس جمهور یا رییس مجلسه (381915)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها